שוטרת חשודה

שלושה עצורים בפרשיית סחר בכלי נשק

שלושה תושבי המרכז נעצרו בחשד שרכשו נשקים באמצעות מסמכים מזויפים והעבירו אותם לגורמים עברייניים. גם שוטרת נעצרה חשד שהעבירה להם מידע משטרתי (חדשות, בארץ)

אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

שלושה תושבי המרכז, החשודים בפרשיית סחר בכלי נשק, נעצרו השבוע על ידי היחידה למניעת פשיעה קדם במשטרת ישראל, זאת בחשד שרכשו נשקים באמצעות מסמכים מזויפים והעבירו אותם לגורמים עברייניים.

מזה מספר חודשים מתנהלת חקירה סמויה רחבת היקף על ידי היחידה למניעת פשיעה קדם במחוז ירושלים ובשיתוף פעולה עם יחידות נוספות בחשד לעבירות של סחר בכלי ירייה למטרות פליליות.

מחקירת המקרים עולה כי מדובר בדפוס פעולה זהה במהלכו בוצעה פניה לאזרחים תמימים אשר פרסמו את כלי הירייה שברשותם למכירה, תוך שהחשודים הציגו למוכרים מסמכים מזויפים שונים ביניהם רישיונות נשק, פרטי עורך דין, תעודת זהות של מעורבים אחרים, מספרי נשקים שונים ועוד. לאחר רכישת כלי הנשק, להערכת המשטרה הועברו אותם כלים לידי ידיים עברייניות.

עוד עלה בחקירה כי מדובר במקרים רבים שהתרחשו במקומות שונים ברחבי הארץ וכי חלקם של העסקות הושלמו בפועל ובחלקן הסתכמו בניסיונות לביצוע רכישה הודות לחשדם של המוכרים. בנוסף עלה כי ישנם תיקי חקירה נוספים המתנהלים בצפון הארץ ולאור כך החקירה מתנהלת בשיתוף פעולה מלא עם יחידות משטרה נוספות במטרה להביא למיצוי החקירה והדין עם המעורבים.

ביום ראשון השבוע, הפכה החקירה גלויה ובוצע מעצרם של שלושת החשודים בפרשייה בביתם במרכז הארץ והם הועברו לחקירה במשטרה ובהמשך לכך הובאו בפני בית המשפט בירושלים שהאריך את מעצרם. מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בשנית. חקירת המשטרה נמשכת.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול ביתר-שאת תוך שימוש במגוון יכולותיה והאמצעים שברשותה על מנת לאתר ולסכל עבירות הקשורות באמצעי הלחימה המוחזקים בניגוד לחוק וסחר בהם בין גורמים עברייניים מתוך מטרה להגביר את ביטחון הציבור הנורמטיבי שומר החוק ולמצות את הדין עם העוסקים באופן בלתי חוקי באמל"ח השונים".

בתוך כך, המחלקה לחקירות שוטרים עצרה אתמול (רביעי) שוטרת בחשד לסיוע בסחר בכלי נשק, שיבוש מהלכי משפט והפרת אמונים.

על פי החשד, השוטרת נהגה למסור לחבריה, שעסקו בסחר בכלי נשק, מידע ממערכות המשטרה ובכך, בין היתר, סייעה להם לבצע את העבירות. השוטרת החשודה תובא היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר