המתיחות עם בנט

בני גנץ: "אני שואף להיות ראש ממשלה"

שר הביטחון אמר בריאיון הבוקר כי לדעתו ראש הממשלה נפתלי בנט מתפקד "טוב", ואף אמר כי הוא שואף להגיע אל כס רה"מ. "ראש הממשלה מנהל כמו שצריך" אמר (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
גנץ (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

לצד הדיווחים על מתיחות בין ראש הממשלה נפתלי בנט, שר הביטחון בני גנץ אמר היום (חמישי) בריאיון ל'וינט' כי הוא מעוניין להפוך לראש ממשלה, ולא שלל את האפשרות להפלת הממשלה הנוכחית.

גנץ התייחס להתנהלותו של בנט ואמר כי "ראש הממשלה מנהל כמו שצריך".

בהמשך הריאיון גנץ התייחס לנושא ההיעדרות של השרים ליברמן ולפיד מדיוני קבינט הקורונה ואמר כי "אני לא נכנס למי נמצא ומה לוחות הזמנים שלהם ומה העיסוקים האלטרנטיביים שלו. השרים שמשתתפים מביעים את דעתם, מקשיבים למומחים ומקבלים החלטות".

עוד אמר כי "חשוב שאנשים יתרמו כדי שהקבינט יהיה מצומצם ולא הכי רחב כי אחרת הדיון מתבדר. אני מבין שיכולות להיות סיטואציות שבהן מישהו לא יכול להשתתף. אני השתתפתי עם יאיר לפיד השבוע בדיון וזה היה מפגש שהוא הוביל עם השגרירים סביב התקיפה של האונייה ליד עומאן. הוא עושה את עבודתו, הוא מסתובב בעולם, זה הדבר הראשון שצריך לעשות כשר חוץ".

בהתייחס לאפשרות שיכהן כראש ממשלה אמר כי "יכולתי לעמוד בראשות הממשלה לא פחות מאחרים. היה לי חשוב להקים ממשלת שינוי, אני עושה הכול כדי שהיא תתפקד בצורה הכי טובה ובשיתוף פעולה כי זה מגיע לישראל".

"מבחינתי מה שישראל צריכה זו ממשלה שפויה, מתפקדת, קשובה לאזרחים, צופה פני העתיד ולא כל היום נאבקת" המשיך ואמר שר הביטחון. "כל עוד אני יכול להבטיח שזה מה שקורה בבית, כל עוד שאוכל להבטיח שכחול לבן, שהיא באמת קו האמצע בממשלה, כל עוד זה יוכל להסתייע – אשמח שהממשלה תוכל להתקיים".

גנץ הזהיר: "ביום שלא - אשקול את צעדיי. אני שואף להיות ראש הממשלה במדינת ישראל כי אני חושב שיש לי מה להציע לחברה בישראל. כרגע בנט ראש הממשלה, אני חושב שהוא מתפקד היטב. אני עושה הכול כדי שהממשלה תתפקד בצורה טובה, אני תורם את חלקי. בעניין הזה אני מגייס את חבריי לפעילות הממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר