"יתמודד עם האישומים"

ח"כ דוד ביטן הודיע כי לא יבקש חסינות מהכנסת

חבר הכנסת דוד ביטן מהליכוד שמואשם בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים הודיע באמצעות עורכי דינו ליועץ המשפטי כי לא יבקש חסינות מהכנסת ויתמודד בביהמ"ש (חדשות, פוליטי)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
ח"כ דוד ביטן (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

חבר הכנסת דוד ביטן (הליכוד) הודיע היום כי על רקע כתב האישום נגדו הוא מסיר את חסינותו המוקנית לו מתוקף היותו חבר כנסת. ההודעה נשלחה ליועץ המשפטי על יד עורכי דינו דרור מתתיהו, שרון כהנא ואפרים דמרי.

במכתבם כתבו: "ח"כ ביטן החליט לא לבקש מהכנסת חסינות בפני העמדה לדין, אלא להתמודד עם האישומים בבית המשפט, תוך בטחון מלא כי בתום ההליך המשפטי יוכרע שלא נפל כל פסול במעשיו וששמו ינוקה מכל רבב".

כזכור, בעת ההודעה על הגשת כתב האישום נשלח עותק של המסמך על יו"ר הכנסת על מנת לאפשר לביטן לבקש חסינות אם ירצה, על פי ההערכה אז ביטן לא היה מקבל רוב בועדה על כך ולכן הוא הסיר את בקשתו.

בחודש שעבר פרקליטות המדינה הודיעה לח"כ דוד ביטן מכי תגיש נגדו כתב אישום בגין עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים. ע"פ כתב האישום, ביטן לקח שוחד בסכום כולל של 715,000 שקלים בשבע פרשות שונות, ובעבירות הפרת אמונים, הלבנת הון ועבירות מס, אותן ביצע לכאורה במסגרת תפקידיו בעיריית ראשון לציון ובמהלך כהונתו כחבר כנסת וכיו"ר הקואליציה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר