חמור

מעצרה של השוטרת הוארך בחמשה ימים נוספים

החוקרת הבכירה חשודה כי שמשה אשת קשר לחוליית עבריינים שסחרו באמל"ח. לשוטרת היה גישה למערכות מסווגות. עקב חשש לשיבוש חקירה מעצרה הוארך (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
החוקרת בדיון להארכת מעצרה (צלם כיכר השבת חיים גולדברג)

מעצרה של החוקרת הבכירה ממחוז תל אביב הוארך בחמישה ימים. השוטרת נחשדת בהעברת מידע חסוי לעבריינים מחדרי החקירות נעצרה אמש.

מדובר בשוטרת ותיקה שעל פי החשד שימשה אשת קשר לחוליית עבריינים שסחרו באמל"ח. על פי החשד השוטרת השתמשה באמצעים משטרתיים על מנת לשמר את עבודת החוליה, לשוטרת היה גישה למערכות מהן ניתן להפיק מידע על חקירות ולעוד מערכות רבות. בנוסף, על פי החשד שיבשה פעולות חקירה.

נציג מח"ש אמר בדיון כי מדובר בתיק חמור ביותר, ומדובר על עבירות חמורות. הנציג ציין כי נדרשים עוד ימים בכדי להבין את מידת מעורבותה וכי מידע חדש מתגלה מידי יום. הוא הבהיר כי לא ניתן להסתפק בחלופת מעצר מבלי לחשוש לשיבוש חקירה וכי המסוכנות לא תחומה בגבולות גיאוגרפיים.

החקירה מתנהלת למעלה מחודשיים, כשבתחילתה הייתה סמויה. מדובר בחקירה מורכבת עם מעורבים רבים, חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים הצליחו לקחת מהחוקרת הבכירה את המכשיר הסלולרי ולמצוא את 'המידע המפליל' לכאורה, בתוך המכשיר.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: המקרה נחקר ע״י מח״ש ואנו נפעל בעניינה בהתאם להתקדמות החקירה ותוצאותיה. נציין כי מבלי להפחית בחומרת החשדות המיוחסים לה, השוטרת אינה משרתת כחוקרת במשטרה וכל המידע הועבר לגורמים המוסמכים כנדרש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר