בורחים מאחריות

ליברמן מגיב לפרסום שלא השתתף בקבינט הקורונה

אחרי שמוקדם יותר היום פורסם כי שר האוצר אביגדור ליברמן ויאיר לפיד לא השתתפו באף אחת מישיבות קבינט הקורונה, ליברמן הגיב ואמר כי "חילקתי את תחומי האחריות" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ברוח מאחריות? ליברמן (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

אחרי שפורסם מוקדם יותר היום (חמישי) כי בנוסף לשר החוץ יאיר לפיד גם שר האוצר אביגדור ליברמן לא נכח באף לא אחד מישיבות קבינט הקורונה, ליברמן הגיב בפוסט שכתב בעמוד הפייסבוק שלו:

"כמי שמאמין בעבודה שיטתית ומסודרת כבר בשבוע הראשון חילקתי את תחומי האחריות ביני ובין השר חמד עמאר, השר הנוסף במשרד האוצר". כתב.

"השר עמאר מייצג את משרד האוצר בקבינט הקורונה, ואני בקבינט המדיני-ביטחוני, השר עמאר חבר בוועדת שרים לחקיקה ואני חבר בוועדת השרים לחוק ההסדרים. בנוסף, אני עומד בראש שלוש ועדות שרים: קבינט חברתי-כלכלי, ועדת שרים להפרטה, ועדת שרים לרגולציה והשר עמאר אחראי על הפעילות הפרלמנטרית בכנסת תוך שהוא נותן מענה לשאילתות והצעות לסדר ומשתתף בדיוני הוועדות והמליאה."

עוד כתב כי "בתוך המשרד אני מתמקד בגיבוש התקציב וחוק ההסדרים והעברתם בכנסת והשר עמאר מרכז את כל הקשר עם הרשות הפלסטינית והפעילות מול המגזר הערבי, הדרוזי והצ'רקסי. זאת החלוקה בינינו, כך זה התנהל עד עכשיו בצורה מצוינת וכך זה יתנהל בהמשך. בניגוד לגלי הקורונה הקודמים, השר עמאר ואני דוגלים בגישה בה את המשבר הנוכחי חייב להוביל הדרג המקצועי ועל המנהיגות הפוליטית לגבות את המלצותיו".

תגובת ליברמן מגיעה לאחר הפרסום מוקדם יותר שלא רק שר החוץ יאיר לפיד נעדר במופגן מישיבות קבינט הקורונה - למרות שעל-פי חוק הוא חייב להיות חבר בקבינט - אלא גם שר האוצר אביגדור ליברמן, שמחויב לכך על-פי חוק, כך דיווח הבוקר (חמישי) מיכאל שמש ב'כאן 11'.

שמש ציין כי ההחלטות בקבינט הקורונה בימים אלה הן דרמטיות מבחינה כלכלית ותקציבית, כך שהיעדרותו של שר האוצר מישיבות הקבינט - שצפוי להכריע, למשל, בשאלת הטלת סגר, על כל המשמעות הכלכלית והתקציבית שלו - מעוררת תהיות קשות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר