רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: כשרכבו של מרן נתקע, חשיפה מהכנסת, הנופש של הראש"ל, המפגש של הרב עם אביב גפן, ראש הישיבה שהתפנק ב'ברוקס', מה אמר גפני כשהתחסן, מי פרגן לבנט והתחרט, המקובל בשטיבלך, החזרה של ישי ריבו ו-5 הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר השבת' (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': ביום רביעי האחרון התקיים ב'יד אליהו' מעמד סיום מסכתות שע"י ארגון 'זכרון חנה' ומשפחת הלפרין, בהשתתפות גדולי ישראל בראשות מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי ועשרת אלפים ילדים. ביציאה מהמעמד רכב המרצדס של מרן נתקע בתוך מחסום הברזל, בעקבות כך התעכב שר התורה במשך כ-20 דקות עד שצוות חילוץ שיחרר את ברזל המחסום מתחתית הרכב.

(צילום: שימי רוזנברג)

ועוד חשיפה, אבל מטלטלת: מעשה ברב שניסה לעשות דיל בחוק הדיינים באמצעות הסתייגות שהוגשה ע"י אחד הח"כים החרדים וצפויה היתה לקבל את הסכמת המשרד לשירותי דת. אלא שח"כ ממפלגה אחרת – עלה על הדיל ומיהר להדליק את היו"ר של אותו ח"כ, שאץ רץ ויצא על הח"כ ב-100 קמ"ש – וההסתייגות טורפדה.

אלא שזה לא נגמר בזה, למחרת, אותו ח"כ שעלה ראשון על ה'דיל', נצפה על-ידי הח"כ שהגיש את ההסתייגות, בשיחה עם איזה רפורמי. הוא שלח ח"כ שידליק את יו"ר הסיעה על מעשיו של אותו ח"כ, אך יו"ר סיעה הבין שמדובר באמבוש נקמתי, ורק כדי שלא לשבור את החרם, ביקש שהשיחה תיפסק.

חשיפת 'זופניק': הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף הגיע השבוע לנופש בקיסריה, אצל איש העסקים אברהם אסולין בבחינת 'וקווי ה' יחליפו כוח'.

אדהכי והכי 'זופניק' התרגש ממפגש הפסגה של מזכה הרבים הרב אורי זוהר עם הזמר והיוצר אביב גפן, שזוכה לחבק את החרדים ומקבל חיבוק גדול בחזרה, בהלווייתו של הבמאי צבי שיסל ז"ל.

(צילום: מוטי קימחי)

ואם כבר התרגשות, איך אפשר שלא להתעצם כאשר רואים את הגאון רבי יוסף חברוני ראש ישיבת חברון בגדלות האדם בחנות 'ברוקס' בניו יורק ארצות הברית.

(צילום: אלי סלפוי)

ליל שישי, מסעדת 'אהבת הים' בירושלים, עורך 'כיכר השבת' חיים אילוז והפרשן והמגיש ישי כהן סועדים את לבם. בהמשך, אורח חשוב מצטרף לשולחן. 'זופניק' הוזהר שלא לחשוף את זהותו.

במשכן הכנסת, השבוע, פגש ישי כהן את פרשן 'ישראל היום' ואיש האוכל המסורתי של שבת, יהודה שלזינגר. 'זופניק' תיעד את הרגע בו בחן כהן האם ניתן להכין גאלע מנעל בצבע סלמון.

רגע אחרי 'זופניק' תיעד שיחה רצינית בין ישי כהן לח"כ יעקב ליצמן.

את הגאון רבי דוד סלומון, ראש ישיבת 'נחלת דוד' בפתח תקווה, ראינו בחנות 'הקולה' בפתח תקווה בבחינת המטעמים.

(צילום: א.ר.)

ואילו את רבה הליטאי של העיר בני ברק הגאון רבי שבח רוזנבלט ראינו לפנות בוקר ביציאה מציון הרשב"י במירון.

(צילום: דוד קליגר)

במהלך ביקור חשאי במלון 'וולדורף אסטוריה' נצפו מסתודדים - הרב יהודה מוזס מהרבנים הבכירים בלוס אנג'לס, יו"ר סיעת ש"ס ח"כ מיכאל מלכיאלי וחתן הראשל"צ הרב יצחק יוסף - הרב ברוך דרעי.

מהרי האלפים בצרפת קיבל 'זופניק' תיעוד מלבב של הרב יוסף צבי בראייער ראש ישיבת 'בעלזא' וראש ישיבת 'בית שמואל' הרב יצחק ארנפלד, בקומזיץ ליל שישי בחופשה של 'ורשנר'.

והנה צלם הבית שלנו חיים גולדברג עומד על משמרתו בהפגנות בבר אילן.

יו"ר 'יהדות התורה' חבר הכנסת משה גפני הלך השבוע להתחסן בחיסון השלישי, לאחר שנועץ במרן שר התורה שהורה לו לעשות זאת. גפני הגיע למתחם 'כללית' עם העיתונאי ישראל כהן ותקף בשיחה איתו את ראש הממשלה נפתלי בנט שהתמהמה עד עתה במתן החיסונים: "אין לו סייעתא דשמיא, היה צריך לעשות זאת לפני חודש".

‏אותו ישראל כהן, נצפה ברמאללה במשרדי הרשות הפלסטינית, מעיין בעיתונות היומית במעקב אחר החדשות היומיות, ונהנה מהשנינות של הכותרות.

במהלך הסיור ברמאללה אנשי הבטחון המסכל וכן ה'מורחבאת' (הלבושים אזרחית עם נשק עליהם) שנודע באימתו על האוכלוסייה המקומית, אבטחו את הקבוצה. ישראל כהן שהלך במרכז הכביש כאילו מדובר באיצקוביץ נקרא על ידם להיזהר שכן התושבים המקומיים לא רגילים לכיפה וציצית ברחובות רמאללה.

ח"כ אוריאל בוסו מש"ס נצפה בתפילה בבית כנסת בנוף כינרת צפת, כשהוא מקפיד על עטיית מסיכה בחלל הסגור.

(צילום: רשת התקשורת הנקודה)

במסדרונות הכנסת ראינו השבוע את ראש הממשלה נפתלי בנט שמתמודד עם כישלון חרוץ בטיפול ב'קורונה', כשהוא מנופף בהתלהבות ליהודי שקרא לעברו "כל הכבוד", אלא שאותו אחד, שניה אחרי שבנט נכנס לחדר, סינן: "איזה כלומניק הוא".

אפילו מזכיר סיעת ש"ס צביקה יעקובזון נתפס כשהוא מתעד את נפתלי בנט.

במהלך הדיון במליאה ראינו את נפתלי בנט, ראש הממשלה בכבודו ובעצמו, עסוק בוואטסאפ.

זאת בעוד ראש האופוזיציה בנימין נתניהו היה עסוק בליטוש הנאום האופוזיציוני. בהמשך, גם בנט עבר על הנאום.

את יו"ר ש"ס אריה דרעי ראינו מעביר את הזמן בקריאת הודעות כתובות שקיבל לנייד הכשר.

ואי אפשר בלי שקית הסוכריות של ח"כ דוד ביטן שדאג לפנק את כל הח"כים מכל סיעות הבית.

בחדר סיעת ש"ס ראינו את הח"כים ועוזריהם ולשעברים ומנכ"לים בתפילת מנחה חרישית.

רגע לפני הצהרת יו"ר ש"ס אריה דרעי נגד תקציב הגזירות של ליברמן, 'זופניק' תפס את אושי מדינה פותח בדרמטיות את דלתות הסיעה בפני העיתונאים.

את שניאור רוזן, היועץ המיתולוגי של מאיר פרוש, ראינו ברגע של טיפ לבוס הגדול.

ואלו מיכאל שמש מ'כאן 11' ויקי אדמקר מ'וואלה' בסוד סקופים במסדרונות.

את האיש החזק בחסידות גור וב'אגודת ישראל' מוטי בבצ'יק שהתלווה למסע של האדמו"ר מגור בארצות הברית - ראינו יחד עם מפקד השיטור בשדה התעופה בארצות הברית מזרז את ביקורת הדרכונים.

את הרב משה ברנדסופר חבר 'העדה החרדית' ראינו בפגישה עם עורכי הדין משה ורועי אוסדיטשר במלון בוטיק אי שם בעולם.

איש התקשורת ידידיה מאיר בשיחת וידאו עם רעייתו סיון רהב מאיר יחד עם הזמר והיוצר יונתן רזאל, בשולי חתונת בתו של הזמר והיוצר עמירן דביר.

(צילום: שולמית כהן)

בהמשך השבוע ראינו את סיון רהב מאיר וידידיה מאיר עם ילדיהם והדוד ישראל מאיר במרינה בהרצליה. חופשה כהלכתה.

באירוע השקה של עמוד הבידור 'הרבנית' – אירוע שעורר שיח נרחב, ראינו את רב הסלבס מרדכי חסידים, הידוען איציק זוהר, איש 'כיכר השבת' איציק אוחנה וטופז לוק יועצו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו.

(צילום: אור גפן)

אמצע הלילה במצפה יריחו: איש התקשורת יצחק פלדמן והזמר והיוצר עדי רן מקפיצים את מאות בחורי ישיבת 'אור ישראל' במסגרת הקעמפ.

יצחק פלדמן לא ויתר גם על חופשה משפחתית ויצא עם חבריו הקרובים, בראשות העסקן חיים רבינוביץ, ליום כיף בכינרת.

(צילום: א.ר.)

במסעדה היהודית נצפו בארוחת צהריים משותפת - טופז לוק יועצו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, הלוביסט החרדי אליהו ארנד, אושיית הרשת יבגני זרובינסקי ואיש ההפקות מושה הלפרין.

‏האסטרטג יוסי רוזנבוים, שדרן הרדיו משה גלסנר ואיש התקשורת ציקי פרנקל, בסוד שיח במלון במלון 'קינג דיוויד' בפראג שם שהו בחופשה חלומית.

באותו המלון נצפה איש היח"צ הגוראי פנחס פלינקר (ממשרדו של יוסי רוזנבוים) כשהוא מתכונן לערבית בדברי תורה מהדרשן המופלא הרב מרדכי נויגרשל.

את האסטרטג ארי גלהר ואיש היח"צ משה פרידמן ראה 'זופניק' בשיחת רחוב בבני ברק.

בעוד סופר עיתון 'משפחה' אריה ארליך נראה צועד לבדו ברחובות עיר התורה והחסידות.

ואם ברחובות בני ברק עסקינן מה רבה היתה הפתעתו ש 'זופניק' כשראה את המקובל האדמו"ר נתנאל שריקי לאחר תפילה בשטיבלך איצקוביץ המפורסם.

איש החסד חונה דייטש נצפה בשירי רגש עם הקלידן איציק וינגרטן.

את שדרן הרדיו והזמר אלעד כהן ראינו במשחק שולחן 'הוקי' עם בני משפחתו בירכא. 'זופניק' לא נשאר לעקוב מי ניצח.

(צילום: א.ר.)

לפנות בוקר במירון, בחורי הישיבה קטנה של "מתמידים" סיימו מסלול הליכה בג'רמק ופגשו בהפתעה בחצר הציון את נגן הקלרינט דוד קליגר, פגישה שהובילה לריקודים סוערים.

באירוע מעמד סיום ישיבת בין הזמנים בעיר אלעד - ראינו מאחורי הקלעים את הזמרים אלי הרצליך, נמואל הרוש ומשה לוק יחד עם מפיק האירוע רועי גרשי ויו"ר ש"ס בעיר יהודה בוטבול ועוזרו מרדכי ברמוחא, כשהם מצטלמים למזכרת.

(צילום: יעקב כהן)

מול הנוף המרהיב ברומניה ולאחר מופע סוחף כהרגלו תפסנו את המעבד והמנצח יואלי דיקמן בסוד שיח פתוח עם מנהלו האגדי עויזר דרוק.

(צילום: בני. מ)

אחרי סבב הופעות בארצות הברית הזמר והיוצר ישי ריבו נצפה בשדה התעופה בניו יורק בדרך חזרה לישראל.

(צילום: מאיר ברנשטיין)

את הזמר אלי הרצליך ראינו משתוקק בתפילה בציון הרשב"י במירון.

(צילום: דודי בן חמו)

ואילו את הזמר קובי ברומר תפסנו כשהוא ממלא אוויר בגלגלי הרכב, כאחד הנהגים ממש.

(צילום: יעלי פרידמן)

ואם בקובי ברומר עסקינן אז השבוע הוא הגיע יחד עם הזמר שולי רנד להפתיע חתן וכלה בחתונתם והשניים נתנו בדואט משותף.

(צילום: מוישי איצקוביץ)

והנה המעבד והמנצח רובי בנט ורעייתו נעמי סועדים את לבם במסעדה בירושלים. לבריאות.

(צילום: דודי בן חמו)

הזמר החסידי אהרל'ה סמט נצפה בנתב"ג בדרך להופעה אי שם, כשהוא סוחב לבדו את המזוודה.

(צילום: מ.פ)

אם תמיד התעניינתם מה קורה מאחורי הקלעים, רגע לפני העלייה לבמה, אז הנה הזמר בני פרידמן, שהגיע לסבב הופעות קיץ בארץ, בחימום אחרון רגע לפני הופעה ברמלה.

(צילום: יונתן יחיאל)

והנה עוד הצצה אל מאחורי הקלעים, רגע לפני שהזמר החרדי אלי כהן כובש את הבמה במסגרת מופעי הקיץ "עולים לירושלים" בבנייני האומה, שם נבחר לסולן המרכזי של האירוע.

והנה השחקן החרדי חיים אליעזר פונפדר עם ראש עיריית ירושלים משה ליאון במיזם הקיץ 'עולים לירושלים'.

אחרי שלושה שבועות עמוסי פעילות לבחורי ישיבות בבין הזמנים בחסות עיריית ירושלים, הבחורים החזירו אהבה לראש העיר משה ליאון בשירה וריקודים בחתונת בת ח"כ יעקב אשר.

(צילום: מוטי גרין)

ברכת מזל טוב לחבר המועצת הגאון רבי דוד יוסף לרגל אירוסי בתו אילה עם הבחור אביתר אסרף מבחירי ישיבת תפרח.

ברכת מזל טוב ל‏‏‏‏כתבת הפוליטית של 'מקור ראשון' עטרה גרמן לרגל אירוסיה עם איתמר צורישדי בן 31 מביתר עילית.

(צילום: נטע גרמה)

את רב הסלבס מרדכי חסידים ראינו השבוע מתחת למשרדי 'כיכר השבת' מסייע לאדם עיוור להגיע למחוז חפצו.

באירוע של 'המיזם הלאומי לביטחון תזונתי' ב'דיוויד אינטרקונטיננטל', ראינו את החתן הטרי המפיק מיכאל כפלין מפקד על האירוע בטוב טעם ודעת.

מיכאל בן אבו נאמן ביתו של הגאון הרב שלום ארוש מבכירי רבני ברסלב - נצפה ברכב פורשה חדש.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות ביותר ב'כיכר השבת' בשבוע האחרון:

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / בבידוד מה'קורונה' / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום?
'זופניק' כאן בשבילכם, כל הזמן - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר