"תרגיל ביחסי ציבור"

יעקב ברדוגו חושף: לא יהיה סגר בחגי תשרי

במהלך התוכנית היומית שלו בתחנת השידור הצבאית, חשף הפרשן הבכיר יעקב ברדוגו, כי לאחר שיחות עם בכירים בלשכת בנט, הוא יכול לומר בוודאות שלא יהיה סגר בחגים (אקטואליה)

יעקב ברדוגו, הפרשן הפוליטי של גלי צה"ל (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90 (האודיו: באדיבות גלי צה"ל))

בצל הדיבורים הרבים על סגר בחגים הקרובים, חשף היום (ראשון) פרשן גלי צה"ל יעקב ברדוגו, כי לא מתוכנן סגר בחגי תשרי הקרובים.

במהלך ישיבת הממשלה השבועית שנערכה היום, התייחס ראש הממשלה בנט לאפשרות של סגר בחגים, ואמר: "אם נתחסן באלול, נשמע קול שופר בתשרי בבתי הכנסת".

לדברי הפרשן יעקב ברדוגו, הוא היה משוכנע עד לפני מספר שעות כי מתוכנן סגר בחגים וזאת לאור התפרצות הקורונה החמורה.

אך לאחר שיחות שערך עם בכירים בממשלה ובלשכת בנט, הוא חשף: "אני אומר בוודאות שלא יהיה סגר. היו לי שיחות רבות במהלך כל סוף השבוע הזה עם שרים ובכירים, ובעיקר בלשכתו של בנט". הוא הוסיף: "תן לי לספר לך סיפור, כל המצאת הסגר הייתה בישיבת יחסי ציבור פנימית של בנט. אני עומד מאחורי המילים שלי. הם הכניסו את המילה סגר כדי ליצור עניין בציבור".

כזכור, מוקדם יותר היום בישיבת הממשלה, השרה לשוויון חברתי מירב כהן העלתה שוב סוגייה שהובילה למחלוקת בקבינט הקורונה: "כאב לי לקרוא על החרגת בתי הכנסת מהתו הירוק, כאילו לא למדנו לקח מהסבבים הקודמים", אמרה כהן לראש הממשלה בנט בישיבת הממשלה. "זה גם הוביל כבר בעבר למוות של עשרות, אם לא מאות, אנשים שפקדו את בתי הכנסת וגם גורם לציבור להרגיש שהחלטות מתקבלות בצורה לא עניינית. אפשר למצוא פתרונות יצירתיים שלא יקפחו חיי אדם". בתגובה מזכיר הממשלה שלום שלמה טען כי החלטה זו הגיעה בשל דרישת היועץ המשפטי לממשלה, אך מנדלבליט הכחיש זאת דקות לאחר מכן. בכדי להמשיך את הדיון סיכם בנט: "נבדוק את זה בפורום קטן יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר