מאמר לר"ח אלול

סגולה נפלאה מהבעש"ט הקדוש לזכות בדין

בימים אלו הקב"ה מוריד משמים רחמים מרובים, ולכן, אומר המגיד ממעזריטש שקיבל מהבעל שם טוב הקדוש - סגולה נפלאה לזכות בדין - סגולה שמיוחסת למשה רבינו ע"ה (חסידי)

ורד שאלתיאל | כיכר השבת |
ציון הבעש"ט (צילום: להגביה עוף)

בחודש אלול, הקב"ה מנהיג את העולם, בהנהגת חסד ורחמים מרובים, מי"ג מידות של רחמים שמתעוררים על האדם, ולכן, זהו זמן מיוחד שניתנים בו לאדם כוחות מיוחדים להתקרב לה' יתברך, ומה שקשה להשיג בכל חודשי השנה, בחודש אלול - ניתן להשיג בקלות ע"י רחמי ה' יתברך.

בזמן זה מלכו של עולם מטייל בשדה, והוא עדיין לא נכנס לארמון המלוכה, לשבת על כס המשפט, לשפוט את לבניו, ניתן לפגוש אותו בקלות, גם מבלי לקבוע פגישה.

אומר 'בעל התניא', המלך בשדה הוא מחכה לפגוש אותך!

כל רצונו לקרב אותך - ולהיטיב איתך!

בא להיפגש עם המלך, ולקבל את רחמיו וחסדיו...

בימים אלו הקב"ה מוריד משמים רחמים מרובים, ולכן, אומר המגיד ממעזריטש שקיבל מהבעל שם טוב הקדוש - סגולה נפלאה לזכות בדין.

סגולה זאת, אומר הבעל שם טוב הקדוש שקיבל ממורו הידוע אחיה השילוני והוא קיבל אותה ממשה רבינו ע"ה (תולדות יעקב יוסף פר' בלק).

כדי שנדע את עוצמת הדברים מפרט המגיד ממעזריטש מיהו אחיה השילוני, שהיה רבו של הבעל שם טוב הקדוש: הוא היה מיוצאי מצרים ואח"כ היה מבית דינו של דוד המלך ע"ה, ואחיה השילוני היה רבו של אליהו הנביא ושל הבעל שם טוב הקדוש, והוא קיבל ממנו את הסגולה.

אמירת שלושה פרקי תהילים במהלך חודש אלול

לומר בכל יום ויום שלושה פרקי תהילים מהיום, יום שני – א' אלול עד יום הכיפורים, וביום הכיפורים סדר התהילים מפורט בטבלה המצ"ב (תהילים אוהל יוסף יצחק).

לנוחיותם מצורפת טבלה של הפרקים הנאמרים בכל יום.

אמירת פרק כ"ז בתהילים בוקר וערב:

יודע בשם האר"י ז"ל ועוד מקובלים, שסגולה גדולה לזכות בדין, לומר מראש חודש אלול עד הושענא רבה, את פרק כ"ז בתהילים פעמיים ביום!

בוקר ולילה - ויש בדבר סודות גדולים.

חודש טוב ומבורך,

וכל הישועות!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר