ניבל את פיו

הקללה שהממה את המשתתפים בדיון; קצין הכנסת חקר

בעלה של ד"ר פרייס, שחטפה היום קללה מבחילה בדיון בכנסת, רתח על יו"ר הוועדה. "אפס פחדן קילל, ולא מצאת לנכון לעצור את הדיון"; קצין הכנסת חקר, ולא גילה (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: מסך, ערוץ הכנסת)

מאיר פרייס, בעלה של ראש שירות בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי פרייס, תוקף את גלעד קריב, יו"ר וועדת חוק חוקה ומשפט של הכנסת, לאחר שזה לא עצר את הדיון שבו השמעה קללה מבחילה כנגד רעייתו.

"אפס פחדן קילל את אשתי ואת חמתי המנוחה", כתב פרייס בטוויטר, "אותו אפס, מקווה מאוד שמשטרת ישראל תשים את ידה עליו בהקדם". הוא הוסיף: "אני רוצה להתייחס לראש הוועדה, שלא מצא לנכון להפסיק את הדיון, למצוא את הדובר, לסלק אותו מהדיון ולהגן על עובד ציבור", וחתם: "תעודת עניות ובושה לכנסת, לוועדת החוקה ולמפלגת העבודה".

מוקדם יותר היום, במהלך דיון הוועדה שבו השתתפה ד"ר פרייס, נשמע אחד המשתתפים בזום, בצורה בוטה, מקלל את ראש שירות בריאותי הציבור. ככל הנראה מדובר במתנגד חיסונים. הקללה הובילה לסערה ולחקירה.

יו״ר הכנסת מיקי לוי הגיב: ״אני מגנה בכל תוקף את האמירה הירודה והמקוממת הזו. אין מקום לקללות ולשיח כזה בכנסת", והוא הודיע כי יורה "לבדוק מי אמר את הדברים ולפעול בהתאם״.

בהמשך היום הודיע דובר הכנסת, כי בתום בדיקה של קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, עם אנשי המקצוע במשכן, עולה כי לא ניתן לדעת מיהו האדם, מבין 77 משתתפי הדיון בוועדת החוקה, אשר קילל ברקע דבריה של הד״ר אלרעי-פרייס וכן האם הדברים נאמרו כחלק מהדיון בכלל.

יו״ר הכנסת, ח״כ מיקי לוי, אשר עודכן באשר לממצאי הבדיקה הדגיש כי: ״אין מקום לשיח של קללות וגידופים בדיוני הכנסת. בכל מקרה בו תמצא בעתיד הוכחה להתבטאות מסוג זו מצד מוזמני הדיונים בוועדות, האירוע יטופל בחומרה״.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר