ערבים נחקרים

זרקו הכל ונמלטו: גניבה סיטונאית של תכשיטים בבני ברק

מכת הגניבות בעיר החרדית: בני מיעוטים נמלטו לאחר שאנשי 'השומרים' דלקו אחריהם. במהלך המרדף זרקו את התיקים שעליהם, ובהם נמצאו תכשיטים בשווי עשרות אלפי שקלים (אקטואלי)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות השומרים)

תכשיטים בשווי עשרות אלפי שקלים נגנבו במהלך אתמול (שלישי) בלילה, בידי בני מיעוטים ברחוב רמב"ם בני ברק. מתנדבי ארגון 'השומרים' בעיר הצליחו לשים את ידיהם על הרכוש הגנוב.

בשעת לילה מאוחרת התקבל דיווח במוקד הארגון על שלושה בני מיעוטים המסתובבים באופן מחשיד בין בניינים בעיר. עם קבלת הדיווח הוזנקו למקום מתנדבי הארגון שזיהו מיד את החשודים, כאשר הם צועדים עם תיקים והחלו לעקוב אחריהם.

בשלב מסוים קלטו החשודים שהם נמצאים תחת מעקב והחלו להימלט. במהלך המרדף הם זרקו את התיקים בחצרות אחד הבניינים והצליחו להימלט.

המתנדבים שקלטו את נטישת התיקים ביצעו בדיקה מהירה ומצאו באחד התיקים כלי פריצה מתקדמים ובתיק נוסף נמצאו כמות גדולה של תכשיטים בשווי עשרות אלפי שקלים. המתנדבים ביצעו סריקות באתרי בנייה באזור, בניסיון לאתר את שלושת החשודים. בהמשך הלילה, לאחר סריקות באזור מספר בני מיעוטים עוכבו לחקירה בחשד למעורבות בגניבה.

מארגון השומרים נמסר לתושבים: "כל היודע על גניבה סיטונאית של תכשיטים שאירעה במהלך הלילה האחרון, שיפנה בבקשה בדחיפות למוקד 'השומרים', בשביל שנוכל להחזיר את הרכוש הגנוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר