בהצהרה לתקשורת

רה"מ בנט: "כואב לי על כל חולה קשה"

במסיבת עיתונאים שנערכה בעניין הניסיונות לדחות את הסגר, ראש הממשלה נפתלי בנט הציג תכנית להורדת לחץ מבתי חולים "מרחיבים את הרפואה בקהילה ואשפוזי הבית" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג)

על פי תכנית חדשה של משרד הבריאות, ובכדי לדחות סגר, ואפילו למנוע אותו - ראש הממשלה נפתלי בנט מציג את התכנית לפיד יורד הלחץ על בתי החולים, באמצעות הוספת תקנים של רופאים, אחים ומיטות אשפוז. כמו כן יועברו חלק מהחולים לטיפול בקהילה ובקופות החולים, ואף חולים במצב קשה שאינם זקוקים להנשמה, יועברו לאשפוז ביתי - בהתאם לעומס של בתי החולים.

במסיבת העיתונאים אמר בנט כי הדלתא שוטפת את העולם, ואנחנו במערכה נגד". עוד אמר כי "המערכה הזו היא על הבריאות, אבל גם על הכלכלה ועל החינוך".

עוד אמר כי "היום אנחנו נותנים מנת דחף למערכת הבריאות כדי שתוכל להתמודד, וגם מחזקים את בתי החולים לעתיד".

בהתייחס לדברי השרה איילת שקד אמש אמר בנט כי "כואב לי על כל חולה קשה, אבל גם על כל בעל עסק שנפגע מהגבלות או מילד שישב מאתיים ימים מול הזום".

השר הורביץ במסיבת העיתונאים

"המירוץ בין הדלתא לחיסונים מחייב אותנו להיערך ולאפשר את הגדלת יכולת הספיקה של בתי החולים כדי להרוויח זמן, עד שמבצע החיסונים יאפשר את קריסת התפשטות".

שר הבריאות ניצן הורביץ אמר כי "הגל הנוכחי שונה. אם הממשלה שמה משימה - אנחנו נבצע אותה". עוד אמר הורביץ: "אנחנו מבקשים מכם את הסיוע שלכם. אנחנו רוצים ומבקשים: תשמרו על הבריאות שלכם".

"נוכחות הוירוס רחבה ונמצאת בכל מקום. גם אנחנו המחוסנים לא נמצאים בהגנה מלאה" אמר שר הבריאות בהמשך דבריו בהצהרה לתקשורת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר