"נקים 'ליכוד' אחר"

מירי רגב: זו הסיבה שבליכוד נבחרים "לבנים"

חברת הכנסת מירי רגב מסבירה, מדוע עד היום לא נבחר מנהיג מזרחי לראשות 'הליכוד' וכן לראשות הממשלה, ומאיימת: "אם הליכוד יבחר מנהיגים לבנים, אנו נקים ליכוד אחר" (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
מירי רגב (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

חברת הכנסת מירי רגב שולפת ציפורניים ומצהירה כי תתמודד לראשות הליכוד לאחר עידן נתניהו, והיא גם מסבירה, שאם הליכוד לא ייבחר מנהיג מזרחי - כמו רוב מצביעיו, היא תקים מפלגה אחרת.

את הדברים אמרה רגב בריאיון ל'ידיעות אחרונות', כשהיא הסבירה את שאיפתה: "המדינה הזאת קיימת 73 שנה. ב-2021 ברוב המשרות הבכירות אין מזרחים, ראש ממשלה לא היה מזרחי. משהו כאן לא בסדר, וחייבים את הליכוד כדי לשנות את זה. רק הליכוד".

כשנשאלה מדוע לא נבחר מעולם אדם מזרחי למנהיג הליכוד, השיבה רגב: "קודם כל, אין ספק שלא נוח לי עם זה. דווקא הליכודניקים, שזאת מפלגה שרובה מושתתת על מזרחים, על פריפריה, מפלגה של תור הזהב, של ספרדים, מזרחים, צריכה לייצר מנהיגות אחרת".

"אני חושבת", הוסיפה רגב: "שהם גם מושפעים מהתקשורת, מהדיכוי, מהנדסת התודעה הזאת. הם עדיין לא בשלים לעניין הזה. ב־77' בגין עשה את המהפך. וב'21' בעצם נחשפה הקליקה האשכנזית בממשלת הקומבינה, ממשלת המעמדות, שרוצה להחזיר אותנו למפא"י ולעצור את התנופה של העשור האחרון שביבי הוביל. וב-22'-23' אני מתכוונת להוביל את האליטה המזרחית".

רגב התפקעה מצחוק על אלקין: "איך זה להיות שאוויש?" (צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

רגב לא מסתפקת רק בדיבורים, ולדבריה: "אם לא ייבחר מזרחי לראשות הליכוד, תוקם מפלגה מזרחית חדשה: "אני מתכוונת להוביל ב-22'-23' את ברית האליטות המזרחית. הליכוד יצטרך לשנות את האיזון בין האשכנזים למזרחים. הליכודניקים יצטרכו לבחור יותר אנשים במעמד ביניים ובמוצא שמייצגים אותם".

"אם הליכודניקים ימשיכו לבחור מנהיגים עם DNA לבן, יקום ליכוד אחר. ליכוד מזרחי אמיתי שייתן ביטוי לקול המזרחי שהודר משך שנים, שצריך לעשות איתו תיקון מעמדי".

רגב נשאלה משוע שינתה את שם משפחתה מסיבוני לרגב והשיבה: "אם אתה שואל אותי מה הייתה הטעות הכי גדולה שלי – זאת הייתה זאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר