חיסון בבתי ספר

שרת החינוך מכחישה כי אמרה על החיסונים "כפייה"

הבוקר פורסמה הדלפה מתוך דיון קבינט הקורונה, על פיה יפעת שאשא-ביטון אמרה על החיסונים "חיסון בכפייה" כעת השרה מכחישה זאת בכל תוקף וטוענת: "שקר מוחלט" (ארץ)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
שאשא-ביטון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון התייחסה היום לפרסום ההדלפה של ציטוטים שכביכול נאמרו על ידה בישיבת קבינט הקורונה אמש.

על פי ההדלפה שפרסמה הבוקר הכתבת מוריה אסרף וולברג, שאשא-ביטון התנגדה ל'כפייה' כלשונה של חיסון ילדים בבתי הספר.

על פי החשיפה, השרה מיכאלי הקשתה בדיון במה שונה וירוס הקורונה מכל וירוס אחר נגדו מחסנים בבתי הספר, כגון טטנוס. שאשא הגיבה "אין לנו בעיה לחסן בבתי הספר, אבל לא בשעות הלימודים" על כך הגיב שר הבריאות שהרי התלמידים נמצאים בשעות הלימודים ומילא זהו הזמן לחסן ו"מה זה עוזר לחסן אחר כך?" שאשא בתגובה אמרה כי "בית ספר צריך להיות מקום מוגן רגשית וחינוכית, לא מקום לחיסון בכפייה" אזכור המושג "חיסון בכפייה" עורר כצפוי סערה רבה.

ח"כ קיש תוקף את השרה שאשא ביטון, ארכיון (ערוץ כנסת)

בסביבת של השרה התעקשו כי המונח לא נאמר ושאשא-ביטון אמרה "אני לא רוצה להכניס את כל השיח הקשה הזה סביב הקורונה לתוך בתי הספר" אך על פי וולברג גורמים שנכחו בישיבה טוענים בכל תוקף כי אכן הוזכרה "כפייה".

בתגובה פרסמה השרה היום ציוץ: "פייק ניוז ושקר מוחלט". הכחישה "הבוקר פורסמו הדלפות מתוך ישיבת הקבינט אמש עם ציטוטים שכביכול נאמרו על ידי. לא היה ולא נברא, לא השתמשתי במילה כפייה". אמרה "אפעל לחשיפת כל הפרוטוקולים מדיוני הקורונה. הציבור זכאי לזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר