ונדליזם מתמשך • צפו

באמצע הלילה: מגיע וקורע עלונים תורניים

אחרי שורה של הצקות ואירועים אלימים לאחרונה, הלילה נלכד במצלמות האבטחה שהוצבו בבית חב"ד ברחביה אלמוני המגיע, שולף עלונים עם דברי תורה וקורע אותם; צפו (חרדים)

(צילום: באדיבות בית חב"ד)

שוב מעשי ונדליזם בבית חב"ד בשכונת רחביה בירושלים. אמש (רביעי), בשעת לילה מאוחרת, הגיע אלמוני אל בית חב"ד והחל לקרוע את העלונים המכילים דברי תורה שהוצבו בחזיתו. מצלמות אבטחה שהותקנו בבית חב"ד מבעוד מועד תיעדו את הפורע.

זו לא הפעם הראשונה שבית חב"ד עובר אירוע שכזה. לפני חודשים אחדים ריסס אלמוני על דלת בית חב"ד. "באותו מקרה", כך לדברי השליח ורב המרכז, הרב ישראל גולדברג, בשיחה עם 'כיכר השבת' הערב, "המקרה הגיעה, לקחה דגימות של טביעת אצבעות, אך לא התקדם מאז כלום.

"כמה חודשים לאחר מכן, הודיעו לי במשטרה שישנה התפתחות בתיק. הגעתי לתחנה, שאלתי מהי ההתפתחות. ענו לי שהתיק נסגר, כי לא הצליחו לזהות בסרטונים מיהו המרסס. זה מאוד מוזר כל ההתנהלות הזו. לדעתי אם דבר כזה היה קורה בגרמניה היו בכל העולם מזדעזעים על אנטישמיות".

לרב גולדברג אין כל השערה מיהו מחולל הוונדליזם. "הפעם", הוא אומר, "כיוון שהתקנו מראש מצלמות אבטחה איכותיות, אפשר במהירות לזהות את הפרצוף שלו. ולכן אנחנו מפיצים את התיעוד".

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר