לאחר יממה

המאבטח שתקף את הצלמים שוחרר לביתו

לבקשת המשטרה, בית משפט השלום בירושלים שחרר בתנאים מגבילים את המאבטח שתקף אתמול באלימות את הצלם אליסף כהן בבר אילן. המאבטח יורחק מבר אילן (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
תיעוד התקיפה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

לבקשת המשטרה בית משפט השלום בירושלים שחרר בתנאים מגבילים את המאבטח שתקף אתמול באלימות את הצלם אליסף כהן בבר אילן. המאבטח הורחק מבר אילן ל-90 יום ונדרש להפקדה של אלף שקל וערבות של 10 אלף שקל.

כמו כן, בית משפט שחרר גם שני מפגינים נוספים שנעצרו אתמול בהפגנה שנערכה במקום.

כזכור, עיתונאי 'כיכר השבת' חיים גולדברג והצלם אליסף כהן בבר אילן הותקפו בידי מאבטח שהכה את הצלמים ותועד ובעקבות כך נעצר.

האירוע היה בתום הפגנת חרדים קיצונים במחאה על עבודות הרכבת בבר אילן. הצלמים הותקפו, בידי מאבטחים שעובדים בחברת אבטחה שנשכרה הרכבת.

המאבטחים ניגשו אל הצלם אליסף כהן, שעמד וצילם את ההפגנה, והתחילו לתקוף אותו. כתב וצלם 'כיכר השבת', חיים גולדברג, שצילם אף הוא את ההפגנה, מיהר לצלם את המתקפה האלימה מצד המאבטחים - והותקף גם הוא, אחרי שראו שהם מתועדים על ידו.

יש לציין, כי זו לא הפעם הראשונה שכתבנו וכתבים נוספים מותקפים באלימות בידי אנשי חברת האבטחה 'צוות 5'.

התיעוד של גולדברג הפך לוויראלי וגרר תגובות זועמות ברשתות החברתיות נגד המאבטחים. בתוך זמן קצר עצרה המשטרה את אחד מהמאבטחים, וחקירה נפתחה לבדיקת פרטי האירוע החמור. הערב, כאמור, בתום החקירה, נעצר המאבטח וכאמור היום שוחרר בתנאים מגבילים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר