צפו בתיעוד

משלחת הסיוע הישראלית ליוון שבה ארצה

משלחת הסיוע הישראלית ליוון בשל השריפות הקשות, בראשות טייסת הכיבוי מהמערך האווירי של משטרת ישראל, השלימה את פעולות הכיבוי וחזרה ארצה (חדשות משטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

אמש (חמישי), בשעות הערב המאוחרות, השלימו טייסי הכיבוי את גיחת הכיבוי האחרונה, ובכך הגיעה לסיומה פעילות המשלחת הסיוע של טייסת "אלעד", ביחידה האווירית של משטרת ישראל וחברת "אלביט" מערכות על אדמת יוון.

במהלך המבצע ביצעו מטוסי הכיבוי 18 גיחות בהם הטילו הטייסים עשרות אלפי ליטרים של חומרי כיבוי אל עבר מוקדי השריפות. טייסי הכיבוי הישראלים הביאו לידיי ביטוי את יתרונותיה היחסיים של הטייסת הישראלית תוך שנדרשו למשימות בשטח הררי מיוער הנחשב למאתגר ומורכב מבחינת פעולות הכיבוי במקומות בהן נשקפה סכנה גם לבתי מגורים. לצד פעילות זאת, המשיכה יתר טייסת הכיבוי הישראלית במשימות כיבוי מספר שריפות שהתרחשו אתמול במדינת ישראל.

פעילות טייסת הכיבוי הישראלית, המתבססת על שיתוף פעולה ותיאום בין טייסי הכיבוי הישראליים לצוותי האוויר מהמדינות השונות שפועלים אף הם באזור, הובילה לתוצאות והשגת שליטה בכלל מוקדי השריפות שבאחריות המשלחת הישראלית, וזכתה לתשבוחות מצד המקומיים.

היום (שישי) בשעות הבוקר המוקדמות, החלו מטוסי טייסת הכיבוי במסעם בחזרה לישראל, ובעוד זמן קצר ימריאו יתר חברי המשלחת במטוס של חיל האוויר הישראלי חזרה ארצה.

מפקד המשלחת הישראלית, רפ"ק חיים בר-גיל מהיחידה האווירית של משטרת ישראל ציין הבוקר: "זכינו לתרום ולסייע לשכנתנו יוון במאמצי הכיבוי בהם נוטלים חלק כוחות מרחבי העולם. ייצגנו בגאווה את משטרת ישראל ומדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר