לומד גמרא

השחקן המפורסם שנפקד בבן בזכות ברכת הגר"ח

בריאיון שערך השחקן המפורסם ישראל אטיאס, סיפר השחקן על הברכה שקיבל ממרן שר התורה לבן זכר, ואכן, לפני ארבעה חודשים חבק בן, וקרא לו על שמו של הרב (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

השחקן ישראל אטיאס, אחד השחקנים המצליחים בישראל, העניק בסוף השבוע ראיון נרחב לעיתון 'ידיעות אחרונות', על הקריירה שלו בעולם המשחק וסיפר על הקשר שלו לדת, לימוד תורה, שמירת שבת והביקורים במעונו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי.

ע"פ הדיווח ב'ידיעות אחרונות', מדי שבוע אטיאס יושב ולומד תורה וגמרא עם החברים הקרובים, השחקנים: אביב אלוש, דני שטג, איתי תורג'מן ומוריס כהן.

אטיאס חשף בראיון שהוא ורעייתו נעמי המתינו במשך 3 שנים לזרע של קיימא כשבמשך כל הזמן הזה הם עברו טיפולים קשים שלא הצליחו, עד שהוא הגיע לבקש ברכה ממרן שר התורה שהתקיימה: "הגעתי לרב. רציתי ברכה, תפילה מסוימת. משהו רוחני. רציתי נס. כי היריון זה נס. הוא הסתכל עליי, חייך. הקשיב ואמר לי, תהיה רגוע, יהיה בסדר. אמר לי תלמד מסכת כזאת וכזאת. הוא איש מדהים. ואני אדם מאמין".

ואכן לפני כארבעה חודשים זכו בני הזוג אטיאס לחבוק בן זכר בשעה טובה. התינוק נקרא: 'ריי חיים אטיאס' - על שם הגר"ח קנייבסקי.

במהלך הראיון התייחס אטאיס להתנהלות המגזר החרדי במגיפת הקורונה והעליהום נגד המגזר: "קודם כל אני חושב שבתקשורת לא מציגים את התמונה המלאה לגבי המגזר החרדי. מי שהפר את תקנות הקורונה זה אנשים קיצונים, גם אם הם רבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר