אחרי הסערה

אריה דרעי פגע בציבור הדתי - והתנצל

אחרי שיו"ר ש"ס אריה דרעי תקף בריאיון לעיתון 'משפחה' את הציבור הדתי ואמר כי בשבת בבוקר הם "הולכים לבית הכנסת ואחרי הצהריים כולם נמצאים בקלאב או בסאונה" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
דרעי (צילום: חיים גולדברג כיכר השבת)

בריאיון שנערך עם יו"ר ש"ס אריה דרעי בעיתון 'משפחה', אמר דרעי כי "בגבעת שמואל אורח החיים המקובל הוא שבשבת בבוקר הולכים לבית הכנסת ואחרי הצהריים כולם נמצאים בקלאב או בסאונה. אין להם בעיה עם זה".

בהמשך אמר כי "יש בתי כנסת של הציונות הדתית שיש בהם נשים חזניות ונשים דרשניות, והמחיצות כבר נפלו בין עזרת הנשים לעזרת הגברים".

בתגובה אמר שר הדתות מתן כהנא מימינה: "יש לי הרבה מחלוקות עם אריה דרעי. אבל אין סיכוי שהוא אמר כאלה דברים על ציבור שלם של שומרי תורה ומצוות. זו לא דרכו ולא דרכו של מר"ן הרב עובדיה יוסף זצ"ל. אריה ידידי, אנא הבהר את מה שאמרת. שבוע טוב".

שר הדתות מתן כהנא בריאיון ל'כיכר', ארכיון (אולפן כיכר )

ואכן כעבור מספר שעות הבהיר דרעי בחשבון הטוויטר שלו וכתב כי "בראיון ל'משפחה' קבלתי על חברי ימינה המייצגים חלק קטן ולא מייצג של הציבור הדתי לאומי ופועלים להרס הרבנות הראשית וחבירה לשמאל ולזרם הרפורמי. אין כוונתי חלילה לכלל הציבור של הציונות הדתית היקר מאד לליבי ושותף מלא יחד איתנו למערכה על זהותה היהודית של מדינת ישראל ולישוב ארץ ישראל וכמובן לא לכלל תושבי גבעת שמואל. אם דבריי לא הובנו כהלכה או מישהו נפגע מדבריי אני מתנצל. והאמת והשלום אהבו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר