"פעל למען עמו"

מנכ"ל פייזר אלברט בורלא: נתניהו חשב שהחיסונים ישרתו אותו

מנכ"ל חברת 'פייזר', אלברט בורלא, התייחס למאמצים של ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, להביא לישראל את החיסונים: "פעל למען עמו, אך חשב שהחיסונים ישרתו אותו פוליטית" (בעולם)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אלברט בורלא (צילום: תקשורת רה"מ)

אלברט בורלא, מנכ"ל חברת 'פייזר', התייחס למאמצים של ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, להביא לישראל את החיסונים: "פעל למען עמו, אך חשב שהחיסונים ישרתו אותו פוליטית".

בריאיון ל"פיננשל טיימס", פרגן בורלא לרה"מ לשעבר: "הדבר הגדול ביותר שהתברר היה שנתניהו היה על הכל, הוא ידע הכל. הוא התקשר אליי 30 פעמים ושאל: 'מה עם חיסונים לצעירים, מה אתה עושה לגבי הזן הדרום אפריקני?'".

עם זאת, בורלא הוסיף: "רני בטוח שהוא עשה זאת למען עמו, אבל אני גם בטוח שהוא חשב לעצמו: 'זה יכול לעזור לי מבחינה פוליטית'. זה התברר כחישוב לא נכון, אני מניח, בהתחשב בכך שנתניהו איבד את השלטון".

"אבל הוא עשה את זה טוב מאוד", הדגיש מנכ"ל פייזר.

בורלא במסר לישראל, ערב הגל הרביעי

כזכור, ראש הממשלה, נפתלי בנט, שוחח ביום חמישי עם מנכ"ל חברת החיסונים 'פייזר', אלברט בורלא וביקש ממנו להאיץ את האישור לחיסון ילדים מתחת לגיל 12.

השניים שוחחו על מבצע ההתחסנות בחיסון השלישי בישראל - המדינה הראשונה בעולם שהחלה בכך. ראש הממשלה ביקש ממנכ"ל פייזר להאיץ את הליך האישור הרגולטורי לחיסונים עבור ילדים מתחת לגיל 12. מנכ"ל פייזר מסר לרה"מ, כי הוא רואה חשיבות רבה באפשרות לחסן ילדים, וכי הוא פועל ויפעל כמיטב יכולתו להאיץ את התהליך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר