נס במחסום

מחבל התחפש לחייל; הגדוד החרדי תפס אותו

מחבל שהיה חמוש ברובה ציד וסכין, עשה את דרכו לעבר המחסום הצה"לי - כשהוא מחופש לחייל צה"ל. חיילי הגדוד החרדי - נצח יהודה, הצליחו לתפוס אותו בס"ד בזמן (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דו"ת)

נס גדול התרחש בשעה האחרונה (שני), סמוך לעלייה למעלה לבונה בבנימין, כאשר פלסטיני התקרב לעבר המחסום הצה"לי, כשהוא מחופש לחייל.

המחבל שכאמור היה מחופש לחייל עם כומתה ודרגות, החזיק בתיק אותו נשא על כתפיו, רובה ציד וסכין, ומטרתו הייתה ככל הנראה לתקוף את החיילים ששהו באותו עת במחסום.

חיילי הגדוד החרדי, נצח יהודה, הצליחו ללכוד אותו מבעוד מועד - בעקבות מידע שהגיע אליהם - טרם שהספיק לבצע את זממו. כעת, הפלסטיני נמצא בתחקור ראשוני במקום.

קודם לתפיסת המחבל על ידי הגדוד החרדי, תושבים באזור שהבחינו במחבל בצד הדרך, חשדו בו - התקשרו למוקד בנימין שדיווח ישירות לצבא. כוח צבאי הוקפץ למקום ולכד את המחבל כשבכליו נמצא כלי נשק ותחמושת.

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ: "עירנות התושבים מנעה פיגוע קשה. נכון פעלו התושבים שהתקשרו מיד למוקד בנימין. בכל חשד ועניין בטחוני יש לעשות כן ולהתקשר 1208. תודה לחיילי צה"ל על הפעולה המהירה ולאנשי אגף הביטחון של המועצה. שילוב הכוחות מנע אירוע קשה ברוך השם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר