הקורונה בכנסת

ח"כ איתמר בן גביר נמצא חיובי לקורונה

יו"ר 'עוצמה יהודית', ח"כ איתמר בן גביר, הודיע לקצין הכנסת כי בבדיקת קורונה שביצע הוא יצא חיובי לנגיף • בן גביר חש אתמול שלא בטוב והכניס עצמו לבידוד עצמי (חדשות, בריאות)

ישי כהן | כיכר השבת |
בן גביר (צילום: Olivier Fitousi/Flash90)

ח"כ איתמר בן גביר, יו"ר 'עוצמה יהודית', קיבל אחר הצהריים (שני) תשובה חיובית לנגיף הקורונה ומסר על כך הודעה לקצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, כפי שדווח אמש ב'כיכר השבת'.

יצוין כי ח"כ בן גביר חוסן פעמיים נגד נגיף הקורונה. בלשכתו מבהירים כי מצבו טוב וכי הוא ממשיך בפעילות הציבורית מביתו.

ח"כ בן גביר מסר: "אני קורא לציבור להקפיד על הנחיות משרד הבריאות. רפואה שלימה לכל תושבי מדינת ישראל". לדבריו: "לפני זמן קצר קיבלתי תשובה שאני חיובי לנגיף הקורונה. הבוקר נשאלתי מדוע הלכתי להיבדק, ועניתי שחובתנו היא לשמור על בריאות הסובבים אותנו. אם יש לכם ספק, אין ספק. לכו להתחסן ולהיבדק - זה מציל חיים".

כזכור, בן גביר חש לא בטוב בימים האחרונים ועבר בדיקת קורונה וכדי למנוע את התפשטות המחלה , החליט יו"ר עוצמה יהודית להיעדר מחתונת בתו של חברו הקרוב ושותפו לדרך במפלגה, הד"ר מיכאל בן ארי, שבעבר התמודד מטעמה לכנסת, וכאמור היום הוא קיבל תשובה חיובית לנגיף.

יצוין כי מדובר בח"כ החמישי שנדבק בימים האחרונים. בשבוע האחרון הודיעו חברי הכנסת עופר כסיף, גלעד קריב, שמחה רוטמן וענבר בזק כי קיבלו תוצאה חיובית לקורונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר