נלחמים בנגיף

6,000 אנשי מילואים יגויסו למבצע הבדיקות הסרולוגיות

שר הביטחון בני גנץ אישר את הגברת מאמצי הסיוע של מערכת הביטחון בגל הרביעי של התפשטות הקורונה, בהם גם הרחבת הבדיקות הסרולוגיות: "אם לא ניקח אחריות - עלולים להגיע לסגר" (ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
שר הביטחון גנץ בסיור באלעד, היום (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)

שר הביטחון בני גנץ קיים היום (שלישי) דיונים בנושא הקורונה, בסיומם אישר את הגברת מאמצי הסיוע של מערכת הביטחון וצה"ל במאבק בנגיף, ובכלל זאת את תוכנית הבדיקות הסרולוגיות המקדימות לקראת החזרה ללימודים בכלל בתי הספר וכן את הכפלת כמות היישובים בתוכנית "חוסן לאזרח" המעודדת אנשים שטרם התחסנו בחיסון ראשון להתחסן.

גנץ מתריע: "אם לא ניקח אחריות - אנו עלולים להגיע לסגר" (צילום: לע"מ )

את עיקר סיוע צה"ל למאבק בגל הרביעי כפי שהוא מתבטא היום אישר שר הביטחון בגיוס המילואים הנרחב ביותר מאז פרוץ המגפה, של 6,000 חיילים וחיילות שיפעלו במאות מוקדים. גנץ גם שמע על התקדמות ההיערכות הלוגיסטית לקראת המבצע הצפוי לסיוע ל-500 חולים בביתם, שיסייע להקל על בתי החולים על בסיס כוח האדם הרפואי של צה"ל.

את פגישותיו קיים גנץ בעיר החרדית אלעד, בהשתתפות סגן הרמטכ"ל האלוף הרצי הלוי, הממונה על ההתגוננות במערכת הביטחון תא"ל (במיל') משה אדרי, מפקד פיקוד העורף האלוף אורי גורדין וראש אט"ל האלוף איציק תורג'מן, שם גם ראה את מרכז הבדיקות הסרולוגיות עבור התלמידים.

גנץ משוחח עם אם חרדית, היום באלעד (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)

שר הביטחון אמר: "היעד שהצבנו הוא היכולת לבדוק למעלה ממיליון ילדים והעמדת 2 מיליון ערכות בדיקה לקורונה שיחולקו להורים. אני מבקש לקרוא לכל ההורים לשלוח את הילדים להיבדק, ולבדוק אותם בעצמכם עם הערכות שנספק לכם. לצד המאמץ במערכת החינוך יש את המאמץ הלאומי להגברת החיסונים ולסיוע לבתי החולים. כל המאמצים לא יעזרו אם לא ניקח אחריות. אם כולם יבדקו ויתחסנו לפי ההנחיות - הלימודים יתקיימו ונשמור על הכלכלה. אם לא - אנחנו עלולים להגיע לסגר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר