כיתת יורים לח"כית?

שפי פז לא תוכל להיכנס למשכן הכנסת

הפעילה החברתית מדרום ת"א, שפי פז, קראה להעמיד ח"כית מול כיתת יורים - והותקפה מכל עבר • יו"ר הכנסת הורה למנוע את כניסתה למשכן הכנסת - עד הודעה חדשה (פוליטי, בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
שפי פז (צילום: Gili Yaari/Flash90)

יו"ר הכנסת מיקי לוי פנה הבוקר (רביעי) לקצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, וביקש ממנו לחסום את כניסת הפעילה החברתית שפי פז למשכן הכנסת עד להודעה חדשה.

הסיבה להוראה החריגה היא ציוץ שפרסמה שפי פז, בתגובה על דברים שפרסמה חברת הכנסת גבי לסקי ממרצ.

לסקי, שנכנסה לכנסת במסגרת החוק הנורווגי, קראה לממשלה לאשר כניסת פליטים מאפגניסטן שנפלה לידי הטאליבן: "השתלטות הטליבאן על אפגניסטן מעמידה מאות אלפי אפגנים בסכנה לזכויותיהם ולחייהם. פניתי לשר החוץ וראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד, בבקשה לפתוח את שערי מדינת ישראל ולקלוט פליטים. זה יהיה המעשה האנושי וההומינטרי לעשות", כתבה לסקי.

בתגובה על כך כתבה פז את דברי ההסתה הבאים: "המעשה הכי אנושי והומניטרי שאפשר לעשות זה להעמיד אותך ואת החברים שלך מול כיתת ירי".

לאחר הודעת יו"ר הכנסת, מסר לוי: "מדובר באמירות חמורות אשר חוצות את גבולות השיח המותר ועלולות להביא לפגיעה של ממש בנבחרת ציבור. הכנסת לא תסבול שיח מתלהם ובוטה שכזה כנגד מי מנבחרי הציבור ועל כן יש לדאוג להוקיעו ולהרחיקו גם מגבולותיה הפיזיים של הכנסת עצמה".

יתר על כן, חברת הכנסת לסקי הגישה תלונה לקצין הכנסת נגד שפי פז בגין הסתה לרצח: "מי שחושבת שיכולה להסית לרצח נגד חברת כנסת או כל אדם אחר, טועה. לא רק שיש לנקוט באפס סובלנות כלפי אמירות מהסוג הבזוי הזה, אלא שדבריה של פז הן מסוכנים ומהווים עבירה פלילית. לכן פניתי לקצין הכנסת כדי שיעביר את התלונה למשטרה. מקווה שבזה ייפסק מסע ההסתה והרדיפה שלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר