"יחס מבזה ומשפיל"

משפחות אסון מירון: שלושה חודשים - ולא מסייעים לנו

פורום המשפחות שיגר מכתב ליו"ר הוועדה מרים נאור וטוענות שנזנחו: "לכל הנוגעים בדבר ולכל האחראים נוח לראות בנו שקופים, חסרי מעמד ונטולי קשר לאסון הכבד" (ארץ)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
הדלקת נרות לזכר הנספים (צילום: תומר נויברג, פלאש 90 )

שלושה וחצי חודשים מהיום הנמהר בו נספו 45 בני אדם בהילולת הרשב"י במירון, ומשפחותיהן, המתמודדות עם האובדן הכבד שהגיע ללא הכנה מוקדמת, טוענות שנשארו בצידי הדרך.

פורום המשפחות שיגר הבוקר (חמישי) מכתב ליו"ר ועדת החקירה הממלכתית לאסון מירון, נשיאת בית המשפט העליון לשעבר מרים נאור, ובו נכתב שאף גורם ממשלתי לא התייחס למצוקתם מיום האסון ועד עכשיו:

"מאז האסון אף גורם לא טרח לבוא בדברים עם המשפחות כדי להעניק סיוע נפשי או פיזי למי שחרב עולמם בן לילה. האסון הכבד אשר טלטל את עולמם של 43 משפחות, והאובדן הכואב של בנים, אחים והורים מכה בנו יום יום ושעה שעה. לאסון הכבד מצטרפת התחושה הקשה של המשפחות אשר הפכו לשקופות עבור הרשויות, שקופות עבור מקבלי ההחלטות ומסתבר ששקופות גם עבור הועדה שאת עומדת בראשה".

המכתב שנשלח ליו"ר הוועדה נאור (צילום: פורום המשפחות)

המשפחות, שחלקן צריכות סיוע כלכלי לאחר שאיבדו את אבי המשפחה, דורשות שמשרדי הממשלה השונים יקשיבו למצוקותיהן: "מאז קרות האסון אף גורם לא ניסה להציע עזרתו, אף גורם לא ביקש מידע אודות האסון, ואף גורם לא מלווה את המשפחות. לכל הנוגעים בדבר ולכל האחראים נוח לראות בנו שקופים, חסרי מעמד ונטולי קשר לאסון הכבד. זה יחס מבזה ומשפיל שאנו מקבלים בדמות התעלמות טוטאלית של הרשויות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר