החמרה במצבו

ח"כ איתמר בן גביר פונה לבית החולים

לאחר החמרה במצבו הבריאותי, ח"כ איתמר בן גביר, יו"ר 'עוצמה יהודית', שנדבק השבוע בנגיף הקורונה, פונה לבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים, שם הוא מאושפז (אקטואלי)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
ח"כ בן גביר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

יו"ר 'עוצמה יהודית', ח"כ איתמר בן גביר, פונה היום (שבת קודש) לבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים, לאחר שחלה החמרה במצבו הבריאותי.

כזכור במהלך השבוע הודיע ח"כ בן גביר, שחוסן פעמיים, כי נמצא חיובי לנגיף הקורונה. בן גביר חש ברע, נבדק ונמצא חיובי.

מלשכתו של ח"כ בן גביר נמסר: "יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר, פונה בשבת לביה"ח הדסה עין כרם עקב החרפת תסמינים. הוא חש בטוב, נמצא בהכרה מלאה ובהשגחת הצוות הרפואי בהדסה עין כרם".

לאחר שהודיע על כך בנמצא חיובי לנגיף, אמר ח"כ בן גביר: "אני קורא לציבור להקפיד על הנחיות משרד הבריאות. רפואה שלימה לכל תושבי מדינת ישראל". לדבריו: "לפני זמן קצר קיבלתי תשובה שאני חיובי לנגיף הקורונה. הבוקר נשאלתי מדוע הלכתי להיבדק, ועניתי שחובתנו היא לשמור על בריאות הסובבים אותנו. אם יש לכם ספק, אין ספק. לכו להתחסן ולהיבדק - זה מציל חיים".

כזכור, בן גביר חש לא בטוב בתחילת השבוע ועבר בדיקת קורונה וכדי למנוע את התפשטות המחלה , החליט יו"ר עוצמה יהודית להיעדר מחתונת בתו של חברו הקרוב ושותפו לדרך במפלגה, הד"ר מיכאל בן ארי, שבעבר התמודד מטעמה לכנסת, וכאמור היום הוא קיבל תשובה חיובית לנגיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר