ישיבת הממשלה

בנט ניסה לעקוץ את ביבי: "היחסים עם ירדן סתם נהרסו"

ראש הממשלה התייחס בישיבת הממשלה לתקרית בגבול עזה, שבו נפצע לוחם מג"ב. הוא שיגר מסר לארגוני הטרור ברצועה, ודיבר על נסיעתו הצפויה לארה"ב ולפגישה עם ביידן (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ברקע המתיחות הביטחונית בדרום והזינוק בתחלואת הקורונה, התכנסה הבוקר (ראשון) הממשלה לישיבה השבועית.

בפתח הישיבה התייחס בנט לתקרית ברצועת עזה, שבה נפצע אתמול לוחם מג"ב סמל-ראשון בראל חדירה שמואלי. "אני רוצה לשלוח איחולי החלמה מהירה ותפילה לרפואתו של לוחם מג"ב, סמל-ראשון בראל חדירה שמואלי, שנפצע אתמול מירי מחבל על הגדר ברצועת עזה", אמר בנט.

הוא הוסיף: "אנחנו נבוא חשבון עם מי שפוגע בלוחמינו ובאזרחי ישראל", וציין כי "במהלך הלילה, צה"ל הגיב בתקיפה נרחבת ברצועה".

עוד אמר בנט: "קיימתי בשבוע שעבר הערכת מצב באוגדת עזה, ביחד עם שר הביטחון בני גנץ והרמטכ"ל אביב כוכבי. אני יכול לדווח לכם שצה"ל, פיקוד דרום ואוגדת עזה ערוכים ומוכנים לכל תרחיש".

במהלך הישיבה התייחס אף לנסיעתו הצפויה לארה"ב, לפגישה עם הנשיא ביידן: "אנחנו נוסעים במתכונת מצומצמת לפגישה עם הנשיא ביידן, בגלל הקורונה שמזנקת גם בארצות הברית. אגיד לביידן שזה הזמן לחסום את האיראנים ולא לתת להם חבל הצלה להיכנס מחדש להסכם הגרעין. נציג תכנית חדשה לבלימת איראן".

בנט התייחס גם למנת החיסון השלישית, שקרוב למיליון וחצי ישראלים כבר חוסנו בה. "בכל שיחה עם מנהיגי העולם, הם רוצים לשמוע מאתנו וללמוד מאתנו", אמר בנט.

באחד השלבים בעת הישיבה עקץ בנט את קודמו נתניהו, כשהתייחס ליחסים עם ירדן שחוו משבר לאחרונה. "אנחנו צריכים עכשיו לשקם את היחסים אחרי שהם נהרסו סתם, פשוט בלי סיבה. מילא היה משהו. עימות מיותר שבגלל נאלצנו להחזיר את מובלעת נהריים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר