מבצע כלל ארצי

בדיקות סרולוגיות לילדים: חיוביים יזכו לפטור מבידוד

היום החל מבצע בדיקות סרולוגיות כלל ארצי במטרה להגדיל את מספר התלמידים שיהיו פטורים מבידוד במקרה של חשיפה לחולה מאומת. היכן נבדקים ומי זכאי לבדיקה? כל הפרטים (בארץ)

מבצע בדיקות סרולוגיות ארצי לתלמידי ישראל (צילום: דובר צה"ל)
לאחר פיילוט מוצלח במספר רשויות חרדיות, הבוקר (ראשון) החל מבצע בדיקות סרולוגיות ארצי הכולל מאות מתחמי בדיקות מהירות ברחבי הארץ לטובת מאות אלפי התלמידים שחוזרים ללימודים.

המבצע הוא חלק ממתווה הממשלה לפתיחת שנת הלימודים ומטרתו לאתר תלמידים שכבר נדבקו בקורונה אך לא אובחנו כחולים. ילדים שיתגלו חיוביים בבדיקה יקבלו תו ירוק (תעודת מחלים) ופטור מבידוד אם יתגלה ששהו על יד חבר או איש צוות שנדבק בקורונה. באמצעות צמצום מספר התלמידים שיהיו חייבים בבידוד תוכל להישמר שגרת לימודים רציפה במוסדות החינוך.

בדיקה סרולוגית אינה מיועדת לאיתור חולים פעילים בקורונה, אלא מי שיש בדמו רמת נוגדנים גבוהה מספיק מה שפוטר אותו מבידוד גם במצב של חשיפה לחולה מאומת.

הבדיקות מתבצעות בחינם, בליווי הורה או אפוטרופוס המציג תעודת זהות עם פרטי הילד. המבצע מיועד לילדים בגיל 3-12 שנים אשר לא אובחנו כחולים והוגדרו כמחלימים בעבר. תוצאת הבדיקה מתקבלת במקום.
המבצע מתקיים בשעות אחר הצהריים והערב בין התאריכים 22-26 באוגוסט וב-29 באוגוסט עד 2 בספטמבר. יש להתעדכן מול הרשות המקומית על מיקום ושעות הפעילות של מתחם הבדיקות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר