החל ממחר

מנהלי 7 בתי חולים: לא נקבל עוד חולי קורונה

המנהלים של בתי החולים הציבוריים בישראל, הודיעו הערב, כי לאור אי מימוש ההסכמים של המדינה עם בתי החולים, החל ממחר הם מתכוונים לא לקבל חולי קורונה לבתי חולים (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

המנהלים של שבעת בתי החולים הציבוריים בישראל, הודיעו הערב (ראשון), כי יפסיקו לקבל חולי קורונה - החל ממחר, וזאת בשל מחסור בתקציבים ועל רקע התחלואה הגואה, ואי מימוש ההסכמים לדבריהם מצד משרדי האוצר והבריאות.

מנהלי בתי החולים טוענים, כי המהלך מתבצע בשל העובדה שלא הועברו לבתי החולים תקציבים שהובטחו להם. ואמרו, כי החל מיום רביעי בתי החולים יעברו למתכונת שבת מלאה.

מנכ"ל בית החולים שערי צדק, פרופ' עופר מרין, הסביר: "שנה וחצי וארבעה גלי קורונה אנחנו עובדים יום ולילה, שבעה ימים בשבוע, כדי להציל את מדינת ישראל".

עוד הוסיף פרופ' מרין: "אנחנו עובדים להציל את מדינת ישראל, אבל זה מבייש אותנו ואת המדינה. היו להסכם עם האוצר שלושה חלקים, אף אחד מהם לא קוים. אנחנו מסתכלים על הספקים שלנו ולא יודעים אם נצליח לשלם להם, אך יותר מזה - אנחנו לא יודעים אם נוכל לטפל".

מנכ"ל הדסה, פרופ' יורם וייס, הבהיר: "הנפגעים העיקריים מאי קיום ההסכמים הם העובדים והספקים. לאזרחי ותושבי ירושלים, נצרת ובני ברק לא תהיה מערכת בריאות. הגיע הזמן שנוכל לשלם לספקים שלנו. היה מולנו הסכם ואותו צריך לקיים. מי שנפגע זה העובדים והספקים שלנו שהצילו אלפי חולים. לא סתם בחרנו את המקום הזה, המנכ"ל והשר ביחד עם אנשי האוצר צריכים להילחם איתנו על ההסכם הזה".

מנכ"ל בית החולים האנגלי בנצרת, פרופ' פהד חכים, ציין כי "ממשלת השינוי רימתה אותנו. אני קורא לשר הבריאות לרדת אלינו. יושבים פה שבעה מנהלי בתי חולים ואנחנו סומכים על זה שאתה תפתור את זה עוד הלילה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר