בלי ידיעתו

מפתיע: בקמפיין של ראש הממשלה בנט, תמונתו של בנימין נתניהו

סרטון ויראלי שהופץ בידי לשכת בנט במטרה לעודד חיסונים נגד קורונה, כלל באופן מפתיע את תמונת המתנגד החריף ביותר של הממשלה, נתניהו. איך הגיב רה"מ לשעבר? (מעניין)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הטוויטר של בנט)

"אני יכול עכשיו לבשר מכאן - בידינו לנצח את הגל הזה". במילים אלה פותח ראש הממשלה נפתלי בנט קליפ בכיכובו, שהופץ היום (שני) ברשתות החברתיות, תחת הכותרת "מנצחים, ביחד", במטרה לעודד את הציבור להתחסן במנת החיסון השלישית נגד הקורונה.

לאורך הסרטון, שאורכו פחות מדקה, נראים דמויות ישראליות בולטות, מהם פוליטיקאים - בעיקר מהקואליציה - רבנים ואנשי תרבות, כשהם מתחסנים נגד קורונה. "אם נמשיך להתנהל באחריות", נשמע בנט ברקע, "אנחנו נחגוג את החגים עם המשפחה באופן חופשי".

אלא שחדי העין הבחינו כי אל סרטון ההסברה של הממשלה, בדיבובו של ראש הממשלה, שורבבה תמונתו של המתנגד החריף ביותר שלה - ראש הממשלה לשעבר נתניהו, וכן תמונתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי, זאת בעוד כל שאר המצולמים בסרטון הם חברי כנסת המזוהים עם הממשלה.

בהמשך היום, זמן קצר לאחר פרסום הסרטון, לא פספס נתניהו להזכיר לציבור את מה שהוא רואה כמחדלי הממשלה בטיפול בקורונה. בחשבונות של נתניהו ברשתות החברתיות פורסם גרף תחלואת קורונה בבתי החולים. נתניהו כתב: "בנט - אפס בקורונה. הכישלון של בנט עולה בחיי אדם!"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר