המאבק בקורונה

העובדה המטרידה שחשף המומחה בקבינט הקורונה: "כבר אין אקמו"

ראש קבינט המומחים שמייעץ לממשלה הציג בדיוני קבינט הקורונה את יכולת הספיגה נוכח החרפה אפשרית: "אין מכשירי אקמו כבר עכשיו", אמר והביע חשש מאומן (קורונה)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

קבינט הקורונה אישר הלילה (בין ראשון לשני) את המתווה לפתיחת שנת הלימודים במוסדות החינוך, בצל תחלואת הקורונה הגבוהה בישראל. שעות ארוכות ארכו הדיונים בקבינט, ובמהלכם הוצגו בפני השרים ממדי התחלואה והתחזיות.

את אחת התחזיות המטרידות ביותר השמיע פרופ' רן בליצר, המשמש כראש קבינט המומחים שמייעץ לממשלה. "בואו נבין את יכולת הספיגה", הסביר בליצר לחברי הקבינט. "אין מכשירי אקמו כבר עכשיו. שילוב של חגי תשרי, פתיחת שנת הלימודים ואומן - אף אחד לא יודע מה זה יעשה".

מחלקת קורונה, תיעוד מבפנים (צילום: חיים גולדברג)

כזכור, אתמול (ראשון) עמד אחוז החיוביים לנגיף ביממה על 6.31% - שזהו השיא של החודש האחרון. אתמול אובחנו 6,467 מאומתים חדשים לנגיף הקורונה. יחד עם זאת, התחלואה הפסיקה לזנק באופן חד כפי שהיה עד עתה. עד כה יש 6,830 נפטרים במצטבר מפרוץ המגפה - 16 מתוכם נפטרו אתמול. בשלושת הימים האחרונים נפטרו 57 איש מהנגיף.

בינתיים נמשך גם מבצע החיסונים, עד כה יש 1,482,503 מתחסנים מנה שלישית. 5,445,567 מתחסנים מנה שנייה. 5,900,077 מתחסנים מנה ראשונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר