מתיחות בדרום

9 שריפות מבלוני תבערה; פלגי עזה מאיימים

יומיים אחרי שנפצע הלוחם בראל שמואלי אחרי עימותים בגבול עזה, הודיעו הפלגים בעזה כי ביום רביעי יקיימו צעדה דומה. מהבוקר פרצו 9 שריפות כתוצאה מבלוני התבערה (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)

אחרי שבשבת האחרונה הפלגים בעזה הגיעו לצעוד על קו הגבול עם ישראל, ופצעו את לוחם מג"ב בראל שמואלי, הודיעו הפלגים בעזה כי ביום רביעי יקיימו צעדה דומה על הגבול.

ה'צעדה' ככל הנראה תתקיים מזרחית לחאן יונס, סמוך לגבול ישראל ולקיבוץ ניר עוז. מארגני אותה צעדה, טוענים כי היא באה על רקע "התנגדות למצור הישראלי ולעיכוב בשיקום רצועת עזה". המארגנים מנסים להביא את מי שגר בסמוך לאיזור לצאת להתפרעויות בעוד יומיים, וכבר עכשיו עובדים גורמים מטעמם בכדי להלהיט את הרוחות.

בנט תוקף, ארכיון (אריאל חרמוני וטל עוז, משרד הביטחון)

בתוך כך, 9 שריפות שפרצו היום באיזור דרום הארץ שויכו על ידי כוחות הכיבוי לבלוני תבערה, זאת בניגוד להערכות שתהיה רגיעה מסוימת לאחר כניסת הכסף הקטארי לעזה.

ראש מועצת אשכול, גדי ירקוני אמר בתגובה לשריפות כי "התעוזה של ארגוני הטרור לחדש את טרור הבלונים ולשרוף את שדותינו חייבת להיגדע עוד היום" הזהיר. "אם לא תיעצר היום, נמצא עצמנו עוד קיץ מכבים שריפות ובוכים על היבולים שעלו באש. מה שמתחיל בהכלת בלוני תבערה, ממשיך בירי רקטות ובירי על חיילי צה״ל. אני מצפה מהממשלה לפעול במידית כדי להעביר מסר חד וברור לארגוני הטרור שלא כדאי להם להמשיך בטרור הנפשע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר