העלייה בתחלואה

המפכ"ל ביקר בבתי גדולי ישראל; "זו שעת חירום"

"זו שעת חירום שמחייבת אותנו הקפדה יתרה על ההנחיות של רשויות המדינה", כך אמר אמש המפכ"ל בעת ביקורו בבתי גדולי ישראל, בראשות מרן הגר"ח והגר"ש כהן • תיעוד (חרדים)

בבית מרן הגר"ח קנייבסקי (צילום: דוברות המשטרה)

מפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי, יחד עם רב המשטרה, נצ"מ רמי ברכיהו, ביקרו אמש (שני) אצל גדולי ישראל בראשות מרן הגר"ח קנייבסקי וראש הישיבה הגר"ש כהן, בכדי לשוחח עמם על התהליכים שמקדמת משטרת ישראל אל מול הקהילה החרדית על כל גווניה, ולקבל את הברכה לקראת החגים המתקרבים.

תחילה הגיעו אמש המפכ"ל, רב המשטרה, מפקד מחוז ירושלים וקציניו לאדמו"ר מקרלין סטולין בגבעת זאב. לאחר מכן ביקרו המפכ"ל ורב המשטרה אצל נשיא מועצת חכמי התורה וראש ישיבת פורת יוסף, הגאון רבי שלום כהן בירושלים.

לאחר מכן, נסעו לבני ברק, שם נפגשו עם מרן שר התורה הגאון רבי חיים קיינבסקי בבני ברק, ראש ישיבת פוניבז', הגאון רבי גרשון אדלשטיין בבני ברק. ואצל חבר מועצת חכמי התורה, הגאון רבי שמעון בעדני והרב אלימלך פירר.

המפכ"ל אמר במסגרת הביקורים: "מטרת הביקור שלי הוא בראש ובראשונה חיזוק הקשר של המשטרה עם הקהילה החרדית. משטרת ישראל רואה בקשר הזה חשיבות רבה לפעילות היום יומית בכל המחוזות. לאוכלוסייה החרדית שומרת החוק מגיע משטרה נחושה ומקצועית שפועלת עבורו ומודעת לשפה ולתרבות של העולם החרדי, משטרה שיודעת לנהל שיח פתוח ומחבר לפתרון בעיות הקשורות לממשק בין המשטרה לקהילה החרדית, ולכן הקמנו את חטיבת הקהילות ובתוכה מחלקה מיוחדת בראשות רב המשטרה לכל הנושאים הקשורים בחרדים".

יצוין, כי המפכ"ל צפוי לבקר אצל רבנים נוספים בתקופה הקרובה בכדי לחזק את הקשר ולהדגיש את החשיבות בדבר קיום ההנחיות שתכליתן שמירה על בריאות הציבור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר