לראשונה

בנט יוצא לוושינגטון וייפגש עם הנשיא ביידן

לפני המראתו של ראש הממשלה בנט לביקורו המדיני הראשון בארה"ב אמר כי בראש השיחות יציב את הנושא האיראני ואמר: "נטפל בהרבה חזיתות, בראשן החזית האיראנית" (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
בנט וביידן (צילום: shutterstock, אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

זמן קצר לפני המראתו של ראש הממשלה נפתלי בנט לארה"ב, אמר בנט כי בפגישות שיערוך, בראשן הפגישה עם נשיא ארה"ב ביידן יטפל "בהרבה חזיתות, בראשן החזית האיראנית ובמיוחד קפיצת המדרגה בשנתיים-שלוש האחרונות בתוכנית הגרעין האירנית ונדבר על התוכניות לבלימתה".

בהמשך אמר בנט כי "נטפל בכמה פעולות לביצור העליונות הצבאית הישראלית, לצד זה נתעסק גם בתחומי כלכלה, הייטק, חדשנות, משבר האקלים שמטריד את כולנו וכמובן המאבק בקורונה".

עוד אמר בנט: "אני מברך על האישור הקבוע שהעניק ה-FDA לחיסון של חברת פייזר. זהו צעד חשוב המוכיח את צדקת דרכנו. להקדים את העולם ולהיות חלוצי החיסון השלישי בעולם".
"ישראל מובילה בהתמודדות העולמית נגד הקורונה, כאשר אנו שומרים על בריאות אזרחי ישראל ועל פרנסתם בכל מחיר, חרף הלחצים לסגור את המדינה. מאוחר יותר היום אצא לארצות הברית, שאישרה את החיסון השלישי אחרינו. האמריקאים עשו זאת בלב קצת יותר קל מכיוון שאנחנו כבר הלכנו בכיוון הנכון, אחרי ההחלטות הלא פשוטות - אך האפקטיביות - שקיבלנו. אני מבקש מכם, אזרחי ישראל: עטו מסכות, שמרו על הכללים וצאו מיד להתחסן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר