טבילת האש של בנט • צפו

איראן על הפרק: רה"מ המריא לוושינגטון, לפגישה עם ביידן

הנסיעה המדינית־בינלאומית הראשונה של נפתלי בנט כראש ממשלה יצאה לדרך • "נטפל בהרבה חזיתות, בראשן החזית האיראנית" • במקום הפגינו עובדי אל־על, וגרמו לעיכוב של 45 דקות (חדשות)

שלמה מן | כיכר השבת |
ממריא, לראשונה כראש ממשלה. בנט היום ( צילום: אבי אוחיון, לע"מ )

ראש הממשלה נפתלי בנט יצא היום (שלישי) לביקורו המדיני הראשון בוושינגטון שבארה"ב, בהזמנת נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן. במוקד הפגישה בין השניים, שצפויה להתקיים בהמשך השבוע, יעמוד נושא הגרעין האיראני.

בנט הגיע היום, לקראת השעה חמש בערב, לשדה התעופה. במקום הפגינו, סמוך למטוס, עשרות עובדי אל על במחאה על מצב ענף התעופה הקשה.

"אני יוצא עכשיו לוושינגטון כדי לפגוש את נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, ידיד ותיק וידיד אמת של מדינת ישראל", אמר בנט בהצהרה שהעביר לתקשורת בשדה התעופה. "ביום רביעי אני מתכוון לפגוש גם את צמרת הממשל, כולל מזכיר המדינה ומזכיר ההגנה.

"יש ממשל חדש בארה"ב וממשלה חדשה בישראל, ואני מביא איתי מירושלים רוח חדשה של שיתוף פעולה, וזו נשענת על קשר מיוחד וארוך שנים בין שתי המדינות".

(וידאו: איתי בית-און, לע"מ סאונד: בן פרץ, לע"מ)

על תוכן ביקורו עם ביידן, אמר בנט: "אנחנו נטפל בהרבה חזיתות, בראשן החזית האיראנית, ובמיוחד קפיצת המדרגה בשנתיים-שלוש האחרונות בתכנית הגרעין האיראנית. נדבר במיוחד על התכניות לבלימת תכנית זו.

"נטפל גם במספר פעולות לביצור העליונות הצבאית הישראלית. לצד זה, נעסוק גם בתחומי הכלכלה, ההיי-טק, החדשנות, משבר האקלים שמטריד את כולנו, וכמובן - המאבק בקורונה.

"אני מתכוון לשתף את הנשיא ביידן בידע ובתובנות שאנחנו צוברים במבצע ההתחסנות השלישי פה, במדינת ישראל, שאני שמח שכבר חצתה את רף מיליון וחצי המתחסנים".

בהמשך התייחס לתחלואת הקורונה, ששברה אתמול שיאים בגל הרביעי, ואמר: "נדמה לי שכשאני אעלה על המטוס, אני משאיר אחריי ישראל עם ניצני תקווה של התייצבות במאבק נגד זן הדלתא. אין לי ספק שהרוח החדשה, של שיתוף הפעולה, מניבה ותמשיך להניב למדינת ישראל ולביטחונה הישגים גדולים".

משתתפים בפמליית ראש הממשלה: ראש המטה לביטחון לאומי (מל"ל), מזכיר הממשלה, ראש הסגל של רה"מ, המזכיר הצבאי לרה"מ, היועצת המדינית ובכירים נוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר