טרגדיה בכביש 1

צעיר חרדי נהרג ואחד נוסף נפצע בינוני בתאונת 'פגע וברח'

רכב פגע בשני צעירים חרדים בכביש 1, הרג את אחד מהם ופצע בינוני את השני ונמלט מהמקום. כוחות גדולים של המשטרה בסריקות אחרי הרכב הפוגע שנמלט לכיוון תל אביב (חדשות בארץ)

(צילום: דוברותהמשטרה)

הבוקר (שישי), תאונת 'פגע וברח' מחרידה בכביש 1 במחלף דניאל. במקום הרוג ופצוע בינוני. על פי הדיווחים, ההרוג והפצוע הם צעירים חרדים תושבי מרכז הארץ. על פי ההערכה הם ניסו לתפוס טרמפ במקום. כוחות גדולים של משטרה ממרחב שפלה ומתנ"א בסריקות אחרי הרכב הפוגע שנמלט לכיוון תל אביב.

אלחנן רוט קמב״ץ זק״א שפלה שטיפל בזירה: ״מדובר בתאונה קשה מאוד, שלושה הולכי רגל כבני 20 שהיו בשולי הכביש הסואן ככל הנראה נפגעו מרכב שחלף במקום, מעוצמת ההתנגשות שניים מהם עפו לתעלה בצד הכביש מעבר למעקה הבטיחות, אחד מהם שכב מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, לצערי פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו במקום, השניים האחרים פונו במצב בינוני וקל לבית החולים תל השומר. צוות מורחב של מתנדבי זק״א שפלה טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה".

מהמשטרה נמסר, כי במוקד המשטרה התקבל לפני כשעה דיווח על רכב פרטי שפגע בשלושה הולכי רגל בעת שחצו את כביש 6 בסמוך למחלף דניאל לכיוון צפון ונמלט מהמקום.

גורמי רפואה קבעו את מותו של אחד מהולכי הרגל, צעיר בשנות ה-20 לחייו, במקום ושני פצועים נוספים פונו לבית החולים אסף הרופא במצב בינוני וקל.

כוחות המשטרה החלו בחקירת נסיבות התאונה ובסריקות לאיתור הרכב הפוגע.

ממד"א נמסר כי "בשעה 04:37 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על הולכי רגל שנפגעו מרכב, בכביש 1 סמוך למחלף ענבה לכיוון בן שמן. חובשים ופאראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של צעיר כבן 20 והעניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח שיבא בתל השומר, צעיר כבן 20 במצב בינוני, עם חבלות בגב ובנוסף נפגע חרדה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר