לאחר תשעה ימים

בשורה קשה: הלוחם בראל שמואלי - נפטר

מצבו של לוחם מג"ב בראל חדריה שמואלי שנפצע אנושות בגבול עזה, החל אמש להידרדר, עד שהרופאים נאלצו היום לקבוע את מותו, במחלקת טיפול נמרץ ב'סורוקה' (דיין האמת)

(צילום: דוברות המשטרה)

לוחם מג"ב בראל חדריה שמואלי, שנפגע לפני כשבוע במהלך פעילות מבצעית בצפון רצועת עזה. בראל, בן 21 תושב באר יעקב, נפטר בשעה זו (שני) בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

מדוברות בית החולים נמסר: "בצער רב אנו מודיעים על פטירתו של לוחם מג"ב בראל חדריה שמואלי שפונה לבית החולים לפני כשבוע, לאחר שנורה בראשו בגבול רצועת עזה. הצוות הרפואי נלחם על חייו והוא עבר מספר ניתוחים במהלך אישפוזו".

"חרף המאמצים הרבים ובשל הפציעה הקשה, נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה".

מטעם מג"ב נמסר: "משמר הגבול מרכין את ראשו לזכרו של הלוחם סמ"ר בראל חדריה שמואלי ז"ל שנפל בעת לחימה בפעילות מבצעית בצפון רצועת עזה. בראל ז"ל התגייס למשמר הגבול וביצע את הכשרת הלוחמים במחזור מרץ 2019, לאחר הכשרת הלוחמים יצא לקורס מסתערבים במג"ב ולאחר מכן שובץ ביחידת המסתערבים (ימ"ס) של מג"ב דרום."

"במהלך שירותו ביחידה ביצע בראל ז"ל קורס צלפים ושימש כצלף בימ"ס. הלוחם היה שותף בעשרות פעילויות לסיכול טרור ולחימה בפשיעה החמורה בגזרה הדרומית. לאחר כשבוע ימים שנלחם בגבורה על חייו תוך ניסיונות של הצוות הרפואי של סורוקה להצלת חייו, נקבע מותו".

שירי 'סליחות' מחוץ לחדרו של הלוחם בראל

בימים האחרונים העתירו אלפים בישראל ובעולם תפילות לרפואתו. מחוץ למרכז הרפואי שבו מתאשפז אף נערכו מעמדי סליחות המוניים. תלמידים בחדרים עצרו את לימודיהם וקראו פרקי תהלים לזכותו ולהחלמתו הנסית. היום, כאמור, חלה החמרה במצבו, ומשפחתו מבקשת מהציבור להוסיף בתפילות לרפואתו.

כאמור, במהלך השבת שעברה, בפעילות נוספת של הלוחם בגדר בצפון רצועת עזה, נתקל הכוח בירי משטח הרצועה, ירי שגרם לפציעתו של בראל באורח אנוש. בראל פונה למרכז הרפואי סורוקה, משם נמסר כי הוא התקבל לחדר הטראומה במלר"ד סורוקה, עבר ניתוח ומאושפז ביחידה לטיפול נמרץ כללי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר