פונו 800 טון

ליד אשקלון: דלק דלף מצינור של קצא"א

אירוע דליפה התרחש אתמול סמוך לאשקלון בצינור קצא"א, מה שגרם לדליפת דלק. בקצא"א הבהירו כי מדובר באירוע קטן ובמשרד להגנת הסביבה טענו שפונו מהמקום 800 טון (בארץ)

תמר זנדברג, במקום הדליפה (צילום: המשרד להגנת הסביבה)

בקו צינור אילת אשקלון (קצא"א) אירעה אתמול (ראשון) דליפה של דלק מאחד הצינורות, בחברה טענו כי מדובר בדליפה קטנה, אך לדברי המשרד להגנת הסביבה, מאתמול פונו מהמקום 800 טון קרקע מזוהמת והמשטרה הירוקה פתחה בחקירת המקרה.

על פי הודעת קצא"א: "אמש, במסגרת פעילות שוטפת של קצא"א, חדר הבקרה של החברה זיהה באמצעים טכנולוגיים, דליפה בכמות קטנה בשטח פתוח בקו לחיפה, שבסמוך למושב משען".

"על פי הנהלים", הוסיפו בקצא"א, "מיד עם היוודע הדבר, הופסקה ההזרמה בצינור באופן מידי. כמות קטנה של דלק שדלפה נשאבה והחברה פועלת לניקוי הקרקע. קצא״א עדכנה את כלל הגורמים הרלוונטיים, ובהם המשרד להגנת הסביבה".

בהודעה שנמסרה מטעם המשרד להגנת הסביבה, שהשרה תמר זנדברג, אף הגיעה הבוקר למקום הדליפה, נמסר: "אירוע הדליפה התגלה על ידי מוקד בקרת הדליפות של חברת קצא"א, עם גילויי שינויי הספיקות בקו ההזרמה הופסקה, ונשלחו לשטח סיירים על מנת לאתר את נקודת הדליפה".

"לאורך הקו התבצעו פעולות הנדסיות לאורך הלילה להחלפת קטע קו הדלק שדלף, באורך של כ-12 מטר. במהלך הלילה נשאבו מהצינור כ-100 מטר קוב גולמי, ועד שעות הבוקר פונו כ-800 טונות קרקע מזוהמת שהשתרעו על שטח של כשלושה דונם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר