מתקפה מבית

בכיר בממשלה: גנץ מתנהל כממשלה משלו

פרסום פגישת שר הביטחון וראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן הסעירה את הממשלה, ובכיר תוקף: "גנץ חרג מהסיכומים המוקדמים ודואג לאינטרסים הפוליטיים שלו" (חדשות, פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

שר הביטחון בני גנץ נועד אמש (ראשון) עם ראש הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס ברמאללה, 11 שנים אחרי ששר בכיר ישראלי אחרון הגיע לביקור שם. בסביבת ראש הממשלה נפתלי בנט הבהירו הבוקר כי בביקור לא עלה נושא כמו הסדר מדיני קרוב, אלא עניינים ביטחוניים וכלכליים, אבל הסערה הפוליטית לא תמה.

הערב התפרסמה ב'חדשות 12' מתקפה של בכיר בממשלה נגד יו"ר כחול לבן, שלטענתו שכח שאינו מחזיק חצי ממשלה בידיו, כפי שהיה בימי הממשלה הקודמת.


"גנץ דואג לאינטרסים הפוליטיים שלו ולא החליף דיסקט שהתחלפה ממשלה, הוא מתנהל כממשלה בתוך ממשלה", טען הבכיר שזהותו לא פורסמה. "אם הפגישה נועדה לצרכים ביטחוניים מדוע הוא הוציא על כך הודעה לעיתונות?".

לטענתו, בסיכומים המקדימים הפגישה הייתה צריכה להישאר חסויה: "זה חרג מהסיכומים המוקדמים, שמטרתם הייתה שלא יהיה סביב זה פסטיבל תקשורתי. כדי לקדם את האינטרס הפוליטי שלו גנץ השתמש בתפקיד שר הביטחון. אם הממשלה תיפול זה יהיה בגלל ההתנהלות שלו", תקף.

בסביבת גנץ השיבו על הדיווח ב'חדשות 12': "זה פשוט לא נכון. לפגישה היתה חשיבות ביטחונית. היא הייתה מתואמת ומאושרת ונעשתה בפרופיל נמוך ולראיה - אפילו לא יצאה ממנה תמונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר