אחרי ההפקרות בנתב"ג

השר בר לב על אומן: "פצצה מתקתקת"

אחרי חודשים בהם נתב"ג היה פתוח לכל דורש ללא בידוד, במהלך ישיבת קבינט הקורונה אמר שר הבט"פ עמר בר לב כי אומן היא בגדר "פצצה מתקתקת" מבחינת התחלואה (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

חודשים אחרי שנתב"ג היה פתוח לכל הנופשים במהלך ימי החופש, ואחרי שהשמים היו פתוחים בימי הרמאדן לטורקיה, אמר השר לביטחון הפנים עמר בר לב במהלך ישיבת קבינט הקורונה כי הטיסות לאומן הן בבחינת "פצצה מתקתקת". כך על פי הפרסום של ירון אברהם ב-N12.

"נראה לי מוזר שאנחנו מתעלמים מפצצה מתקתקת" פתח שר הבט"פ. "אומן, 100 אלף איש שם בצפיפות עולים על מטוס, מתפזרים לבתים, אחר כך מתפזרים לבתי כנסת. יש כאן מגה אירוע. קחו בחשבון ש-15 אלף כבר מזמן שם".

במהלך הדיון אמר השר בר לב על האכיפה עליו אמון משרדו כי "משטרת ישראל עושה את המקסימום, אבל מי שחושב שאם התרחישים הפסימיים יתממשו ואנשים יחזרו חולים מאומן או מבתי הספר והפתרון יהיה אכיפה אז הוא טועה. שאף אחד לא ישלה את עצמו".

תא"ל במיל' משה אדרי, האחראי מטעם משרד הביטחון על ההתגוננות מפני הנגיף השיב לטענות בר לב ואמר: "כרגע נעשית שיחת התייעצות עם השגריר באוקראינה כדי לעשות שם בדיקות ובמקביל יש מו"מ עם חברה שתצא לאוקראינה, שם יקימו עמדות בדיקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר