"תחזיר ההתרעה"

ביקורת צולבת בקואליציה על בנט וגנץ: "היו צריכים להגיב"

למעלה משבוע לפגיעתו של לוחם מג"ב בראל חדריה שמואלי הי"ד בגבול רצועת עזה • חברת כנסת מהקואליציה בביקורת חריפה על הממשלה: "התגובה הייתה צריכה להיות לפני כמה ימים" (חדשות)

שלמה מן | כיכר השבת |
הלווייתו של בראל, אמש (צילום: דוברות המשטרה)

ביקורת חריפה בקואליציה על ראש הממשלה בנט ושר הביטחון בני גנץ בעקבות אי התגובה על רצח בראל חדריה שמואלי, בגבול רצועת עזה. כזכור, אתמול (שני) מת מפצעיו החייל שמואלי הי"ד, אחרי מעט יותר משבוע של מאבק על חייו בעקבות פציעתו בגבול רצועת עזה מירי מחבלים.

ח"כ שרן השכל מתקווה חדשה התראיינה היום (שלישי* בתכנית 'פתחי וזמרי בעם' ברדיו גלי ישראל והשמיעה ביקורת נוקבת על הממשלה. "התגובה הייתה אמורה להיות כבר לפני כמה ימים", אמרה השכל בתגובה לשאלת המראיין. "קראתי גם לראש הממשלה וגם לשר הביטחון להגיב, אני ממתינה לתשובה מהם".

היא הביעה ביקורת: "עצם העובדה שלא הייתה תגובה עד עכשיו, אני רואה זאת בחומרה. אני בכלל חושבת שהדבר הזה צריך להתנהל לחקירה בדבר התנהלות הצבא זהו אובדן מיותר של לוחם, מלח הארץ. בראל שמואלי היה פשוט גיבור ששילם בחייו".

השכל הוסיפה: "לא פחדתי להעביר ביקורת תחת נתניהו ואני לא פוחדת להעביר ביקורת עכשיו. אני קראתי לבנט להגיב במהירות ובתקיפות, זהותו של המחבל ידועה, אני חושבת שצריך להגיב במהירות כדי להחזיר את ההרתעה".

הלוויית בראל שמואלי הי"ד, אמש (דוברות המשטרה)

כאמור, אמש (שני) ליוו אלפי איש למנוחות את הלוחם בראל הי"ד למנוחת עולמים. אימא של בראל ז"ל שהספידה בלוויה פרצה בבכי והאשימה את ראש הממשלה בנט בכל מה שקרה, כאשר הקהל קרא קריאות בוז. היא אף קראה לו "לוותר על המקום שלך, ומהר".

"אני פונה לכל העולם, וגם אליכם, ממשלת ישראל, צבא הגנה לישראל, משטרת ישראל, יחידת ימ"ס של משמר הגבול", זעקה האימא. "איך לא ידעתם שלמחבל יש אקדח? מה חשבתם, שהוא יבוא עם סוכריות טופי? אני רוצה לשמוע אחד! אחד! שיגיד לי מתי מחבל הגיע עם בקלוואה וסוכריות טופי. תגידו לי מתי? יום אחרי האירוע סגרתם את החור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר