"רוקדת על הדם"

רגב צייצה על מות הילד החרדי - והסעירה את הרשת

עושה פוליטיקה מטרגדיה? רגב נצלבה ברשתות החברתיות, אחרי שצייצה על פטירת הילד החרדי שנשכח ברכב, וטענה כי האסון יכול היה להימנע אם היו מעבירים את התקנה שלה (ברשת)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
רגב. אילוסטרציה (צילום: הדס פרוש, פלאש 90))

אחרי הדיווח הטרגי על מוות נוסף משכחה ברכב, הפעם של ילד בן שש שנשכח ברכב סמוך לנתיבות, חברת הכנסת מירי רגב (הליכוד) צייצה וגרמה לסערה.

חברת הכנסת רגב כתבה בחשבון הטוויטר הרשמי שלה: "עוד ילד שנשכח באוטו ומצא את מותו הטראגי ברכב לוהט, עוד אסון שיכול היה להימנע אילולא השרה מיכאלי הייתה דוחה את התקנה למניעת שכחת ילדים ברכב". היא סיימה: "נקרע הלב, תנחומיי הכנים למשפחה".

תגובתה נענתה בזעם רב, כשרבים מהגולשים טענו כי העובדות כלל לא נכונות.

יו"ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' כתב "מירי, זו אכן טרגדיה כואבת. כמו כל אסון. אבל גם התקנות שלך לא היו מונעות אותה כי מדובר בילד בן 6 והתקנות שלך דיברו על ילדים עד גיל 4... ובכלל, חוקים ותקנות ורגולציה יקרה הם לא הפתרון לכל מחלה, אסון, תופעה או אתגר. יש דרכים רבות, יעילות וממוקדות הרבה יותר".

כתב לענייני משפט, אבישי גרינצייג הגיב: "התקנה של מירי רגב הייתה על רכב שמסיע ילדים עד גיל 4 בלבד. פה מדובר על ילד כבן 6. אכיפת התקנה גם ככה הייתה אמורה להתחיל בכלל בשנת 2022". בהמשך הזכיר כי ההרוג הינו אחיין של אחד מחברי הכנסת של הליכוד, עמיתה של רגב למפלגה.

עוד גולשים טענו כי החלת התקנה נעצרה כיוון שהנהגים סירבו להתקין את ההתקן ברכבם. גולשים נוספים תקפו בחריפות, גולש אחד כתב כי רגב "רוקדת על הדם של ילדים". גולשת נוספת כתבה: "תפסיקי לרקוד על מתים בכדי לייצר הון פוליטי. עולב".

"אין לי מילים לתאר את הבוז והגועל שאני חשה" כתבה גולשת נוספת, "יש לך מזל ששתיית דם אינה משמינה", כתבה אחרת, הציוץ זכה לעוד תגובות רבות נוספות, רבים מהם תקפו את חברת הכנסת בחריפות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר