אסון מטלטל

הוא רק בן שש: מאיר ישראל עשוש - נשכח ברכב ונפטר

מאיר ישראל עשוש, בן ה-6 מהיישוב זמרת, הוא הילד שנשכח ברכב ע"י אביו ומת ממכת חום; הילד הוא אחיינו של הח"כ הסרוג מהליכוד, שלמה קרעי; חבריו לכנסת הספידו (דיין אמת)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א; אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

טרגדיה נוראית: מאיר ישראל עשוש, הוא רק בן שש, אחד מתוך שישה ילדים לאביו ולאמו - היום (שלישי) הוא נפטר לאחר שנשכח ברכב על-ידי אביו, לאורך כל שעות הבוקר.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', כאשר אביו חזר לרכב בשעות הצהריים - חרב עליו עולמו, לנגד עיניו נגלה בנו מחמדו, כשהוא ללא רוח חיים. מאיר ישראל הקטן, שהחל ללמוד בכיתה א' רק בא' באלול, היה נכדו של רב הישוב זמרת.

מיד עם היוודע ממדי הטרגדיה הבלתי נתפסת, כלל הגורמים הרלוונטיים במועצת שדות נגב, ובתוכם גורמי הרווחה, נמצאים בקשר עם המשפחה האבלה.

כמה שעות אחר כך נודע כי הילד הקטן שהחזיר את נשמתו ליוצרה הוא אחיינו של ח"כ שלמה קרעי מהליכוד. קרעי נחשב לח"כ בולט, על אף שממוקם בירכתי רשימת הליכוד. במהלך השבועות מאז הושבעה ממשלת בנט-לפיד, מקפיד קרעי לנהל אופוזיציה לוחמנית, כולל נאומי פיליבסטרים ארוכים.

הידיעה פשטה במשכן, וכולם שיגרו ניחומים, מהקואליציה בה הוא נלחם, ועד חבריו לסיעה, כמובן.

סגן יו"ר הקואליציה, ח"כ בועז טופורובסקי מיש עתיד, ניחם: "שולח תנחומים מעומק ליבי לח"כ שלמה קרעי, שאחיינו בן השש נפטר היום. שלמה, אני מחבק אותך, את אחותך ואת משפחתך. מן השמים תנוחמו. יהי זכרו ברוך".

ח"כ אמילי מואטי מהעבודה כתבה עוד קודם שנודע שמדובר באחיינו של קרעי: "ליבי יוצא מכאב נוכח מותו של הילד הקטן שנשכח במכונית, לאביו, לאמו ולאוהביו המתייסרים, הלב שלי אתכם. ומכם, חברים, אני מבקשת לגלות עירנות, בכל חניון לפקוח עיניים, להסתכל סביב: חלון עם אדים או בכי חרישי - ואם יש ספק אז אין ספק. בבקשה בואו נשים לב, זה יכול להציל חיים". משנודע הקשר המשפחתי, הוסיפה: "מבקשת להשתתף בצערו העמוק של חברי שלמה קרעי, והלוואי שלא יידעו עוד צער".

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן, מספר 10 בליכוד, כתבה: "שלמה קרעי, אחד מחברי הסיעה המרשימים של הליכוד ואדם שיקר מאוד מאוד לליבי, איבד לפני זמן קצר את אחיינו בן השש. דיברתי איתו הרגע, וזו הייתה אחת השיחות הכואבות שהיו לי בחיים. הלב נשבר לרסיסים. יהי זכרו ברוך".

ח"כ דודי אמסלם, לשעבר שר הדיגיטל ויו"ר הקואליציה, מסר: ”משתתף בצערו הכבד של חברי לסיעה, ח"כ שלמה קרעי, על מותו הטרגי של אחיינו בן השש, מאיר ישראל עשוש ז"ל. הלב פשוט נקרע. מן השמיים תנוחמו".

חבר הציונות הדתית, ח"כ איתמר בן גביר, אמר: "שולח תנחומים ומשתתף בצערו של חברי ח"כ שלמה קרעי ומשפחתו על מות אחיינו באסון בדרום. בהזדמנות זו אני קורא לכל עם ישראל לגלות עירנות ולא להשאיר לרגע את הילדים לבד, זה מציל חיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר