"הספיק לומר א-לוהי נשמה"

ח"כ שלמה קרעי נפרד מאחיינו שנשכח ברכב - ונפטר

הח"כ מהליכוד כתב על השעות מאז שאיבד את בן אחותו, בןה-6, שנרדם ברכב אביו והתייבש מתוך שינה: "האמונה ברגעים קשים כאלו היא כמו גשר על פני מים סוערים" (חרדים)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
מאיר ישראל עשוש ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה; מתוך חשבון הטוויטר של ח"כ שלמה קרעי)

הטרגדיה הנוראה במושב זמרת: מאיר ישראל עשוש ז"ל, בן שש בלבד, שהחל לפני כשלושה שבועות כיתה א', נשכח היום (שלישי) ברכב הוריו והשיב את נשמתו לבורא. מאיר ישראל ז"ל נכנס לסטטיסטיקה הולכת ומתארכת של ילדים שמקפחים את חייהם בגלל רגע של חוסר תשומת לב למרות המאמצים לשמור את היקר להם מכל.

הלילה התקיימה לווית הילד הקטן, בה השתתף דודו, חבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד, ששיתף בכאב את תחושותיו מהשעות האחרונות.

"ליווינו עכשיו בדרכו האחרונה את מאיר ישראל בן אחותי והוא רק בן שש שנים", כתב ח"כ קרעי. "הכאב גדול מנשוא. הוא נפטר היום לאחר שנרדם ברכב והתייבש מתוך שינה. מתברר שהרכב גם לא היה נעול".

"מאיר ישראל היה מלאך קטן, שובה לב", כתב קרעי, ושיגר מסר מחזק באמונה: "כשקורה מקרה כזה, המילים נעתקות, הלב נשבר והעיניים דומעות ללא הפסקה. בשעות שלפני הלוויה, אבא שלי, בתעצומות נפש, הסתובב בינינו עם שתייה קרה וחיזק אותנו. 'ה' נתן וה' לקח, יהי שם ה' מבורך'. 'מאוד עמקו מחשבותיו'. האמונה ברגעים קשים כאלו היא כמו גשר על פני מים סוערים", תיאר.

סביב תופעת שכחת ילדים ברכב התקיימו דיונים רבים בניסיונות למציאת פתרון לבעיה הטראגית, אך לאחר ששרת התחבורה מירי רגב החליטה לחייב חיבור מכשיר מסוים לכלי הרכב, שרת התחבורה מרב מיכאלי החליטה לבטלו, בשל ליקויים בתוכנית. ח"כ קרעי כתב: "בכנסת הקודמת השתתפתי בדיון בוועדה לשלום הילד על המכה הנוראה הזו. אין פתרונות קסם, יש פתרונות חלקיים או שנויים במחלוקת, אבל לכל הדעות צריך להילחם במוות הנורא הזה. אנא, אל תאמרו 'לי זה לא יקרה'. שמרו על יקיריכם כעל בבת עיניכם, פקחו שבע עיניים והכניסו הרגלי בטיחות לשגרת יומכם. ונשמרתם מאוד לנפשותיכם".

ח"כ קרעי סיפר על ימיו האחרונים של מאיר ישראל ז"ל: "בכל בוקר אנחנו מתפללים, וגם מאיר ישראל כבר שר את זה בגן, ובימיו האחרונים בכיתה א': 'א-לוהי, נשמה שנתת בי טהורה, אתה בראתה, אתה יצרתה, אתה נפחתה בי, ואתה משמרה בקרבי, ואתה עתיד ליטלה ממני ולהחזירה בי לעתיד לבוא'. תהיה נשמתו צרורה בצרור החיים", סיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר