"תנו קדימות"

סער נגד ארגוני הפשע: "האיום הגדול ביותר על המדינה"

שר המשפטים גדעון סער אמר כי ארגוני הפשיעה הם האיום הגדול ביותר על המדינה - "יותר מכל גורם חיצוני אחר". השר סער קרא לעובדי משרדו לתת קדימות לנושאים האלו (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

שר המשפטים גדעון סער תקף היום (רביעי) את ארגוני הפשיעה במהלך אירוע הרמת כוסית במשרדו. סער ביקש מאנשי משרדו לתת קדימות לטיפול בנושא הפשיעה.

"תנו קדימות למאבק בארגוני הפשיעה. תביאו עוד ועוד רעיונות. אנחנו עובדים היום על מספר מהלכים. אנחנו לצערי בפיגור של שנים. זאת המלחמה על עתיד ישראל". אמר סער. "שוו בנפשכם מערכות של מדינות כלפי איום מבפנים. קולומביה למשל נלחמה מלחמת קיום בטרור של קרטלי הסמים. כל מוסדות המדינה התגייסו למאבק בטרור הזה, וכך צריך לנהוג".

עוד אמר סער בהמשך דבריו כי "כל יום אני זוכר שיש בישראל אזרחים רבים שחיים בפחד, שאינם נהנים מההגנה של החוק ושל הרשויות. זה מדיר שינה מעיני", אמר. "כמדינה אנחנו לא יכולים להשלים עם שטחים אקס-טריאטרולים בנגב, בגליל, בדרום תל אביב, בלוד, ובמקומות רבים נוספים, מקומות שבהן המדינה ושלטון החוק אינם שולטים".

בהמשך דבריו אמר כי "ארגוני הפשע שולחים זרועות לשלטון המקומי, משתלטים על משרות ועל מכרזים. הם כבר נמצאים לא רק במגזר הערבי. בעיניי, זה האיום הגדול ביותר על עתיד המדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר