במהלך הנאום

באירוע מפלגתי: הח"כ לשעבר עבר אירוע

ח"כ מוטי יוגב נשא דברים בהרמת כוסית של מפלגת הבית היהודי, כאשר לפתע השתתק וחש ברע • הנוכחים חששו כי מדובר באירוע מוחי והזעיקו את אנשי מד"א שטיפלו בו (ארץ)

(צילום: byOlivier Fitoussi/Flash90)

מפלגת הבית היהודי ערכה הערב (רביעי) אירוע כוסית. בין הנואמים היה חבר הכנסת לשעבר מוטי יוגב, שלפתע השתתק וחש ברע. לפי עדויות מהמקום, נטען כי ניכר היה שהוא מאבד קשר עם הסביבה.

הנוכחים באירוע, פעילים שנותרו במפלגת הבית היהודי, חששו כי הח"כ לשעבר חווה אירוע מוחי והזעיקו את כוחות ההצלה. חובשים של מד"א טיפלו בו במקום, לאחר שסירב להתפנות לבית החולים.

במהלך האירוע יו״ר מפלגת הבית היהודי חגית משה נשאה דברים הערב בפני חברי מרכז המפלגה והתייחסה לשיח סביב יציאה למפקד: "הבית היהודי לא יוצא למפקד, במשך שנים היה בית לכל הדתיים הלאומיים וגם היום ניתן לראות שהבית היהודי הוא המייצג בשטח את צרכי הציבור הדתי לאומי על כל גווניו עם עשרות נציגים בשלטון המקומי בכל רחבי הארץ שדואגים בפועל לצרכי הציבור שלנו".

עוד הוסיפה משה כי למרות חוסר הייצוג הזמני בכנסת הבית היהודי נשאר גורם משפיע. "לא משנה אם התקציב החינוך הדתי נכלל בבסיס התקציב או מגיע בדרכים אחרות, בפועל בממשלה חילונית שלא חששה לקצץ בהרבה תחומים, אנחנו אלה שפעלנו מאחורי הקלעים והצלחנו לשמור על תקציבי החמ"ד ולדאוג למוסדות בציונות הדתית".

"כבר היו הזדמנויות בעבר שהספידו את הבית היהודי אבל אנחנו כאן כדי להישאר, נמשיך לפעול למען הציבור שלנו ואני בטוחה שצעד אחרי צעד נחזיר את המפלגה לגודלה הטבעי", סיכמה משה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר