"יכולים להתגבר"

בנט בטיקטוק: 'עושים דברים מאוד יצירתיים'

ראש הממשלה ערך שידור חי לבני הנוער ברשת החברתית והסביר כי הוא מעדיף "הרבה בדיקות, הרבה מאוד חיסונים כדי לנצח" את הקורונה, מאשר להטיל סגרים נוספים (אקטואליה)

(צילום: קובי גדעון/ לע"מ)

ראש הממשלה, נפתלי בנט, קיים הערב (רביעי) מפגש בשידור חי עם בני נוער בעמוד הטיקטוק שלו אודות החזרה ללימודים על רקע המאבק בנגיף הקורונה, החיסונים, מתווה החינוך והתו הירוק.

בנט אמר במהלך השידור, "כמו שאתם זוכרים, האסטרטגיה שלי הייתה לא לחזור עוד פעם לסגרים של השנה שעברה ולסגרים במהלך שנת הלימודים, אלא להפעיל שיטה אחרת. הרבה מאוד פעולות, הרבה בדיקות, הרבה מאוד חיסונים כדי לנצח, במקרה הזה - את זן הדלתא, מבלי לסגור את ישראל".

"זו גישה הרבה יותר קשה כי הכי קל לסגור את המדינה, והנה ניצחת. הבעיה היא שזה הרסני - זה הורס עסקים, זה נורא בשביל בני הנוער במשך חודשים ארוכים להיתקע בבית מול זומים ולבהות מול המסכים".

בנט הוסיף, "אז איפה אנחנו נמצאים כרגע? הקרב הוא צמוד, אבל אני יכול לדווח לכם שאם כולנו נמשיך להתנהל בצורה שאנחנו מתנהלים, כלומר - ללכת ולהתחסן ולעטות מסכות במקומות סגורים, אנחנו יכולים להתגבר על הגל הנוכחי בלי סגרים, אם נעשה את הפעולות הנכונות".

"כמו שאתם יודעים, השנה פתחנו את שנת הלימודים בצורה מלאה ובהצלחה בכל רחבי הארץ. כל התלמידים כמעט ביצעו בדיקה עצמית. גם אנחנו בבית ביצענו לארבעת הילדים שלנו בדיקה עצמית של הקורונה. זאת חוויה שכל ההורים בישראל עברו, וככה שמרנו על החברים שלהם מפני הידבקות. זה מהלך מאוד מוצלח".

בנט התגאה: "אנחנו עושים הרבה דברים מאוד יצירתיים שלא נוסו במקומות אחרים, כי אנחנו חייבים לנצח את הקורונה ולחיות את החיים".

"הבשורה הנוספת היא שכמו שהדברים נראים, אנחנו חוגגים את ראש השנה וישראל פתוחה - עם המשפחה. לא כמו בשנה שעברה כשהיינו כל אחד לבד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר