בעקבות ההוריקן

שיטפונות ענק בניו יורק: בתי הכנסת הוצפו

שיטפונות ענק פרצו הלילה בעיר בניו יורק לאחר שהגלים האחרונים של הוריקן "איידה" הביאו לגשם כבד במיוחד ברחבי העיר. הרכבת התחתית הוצפה ומקומות רבים ניזוקו (בעולם)

הצפה בסאבוויי (צילום: Aleksander Milch)

שיטפונות ענק פרצו הלילה (חמישי) בניו יורק לאחר שהגלים האחרונים של הוריקן "איידה" הביאו לגשם כבד במיוחד ברחבי העיר. הרכבת התחתית ה"סבאוויי" הידוע הוצף וכל הקווים הושבתו למעט אחד, דבר שמקשה במיוחד על התחבורה בעיר שנסמכת רבות על הרכבת התחתית.

בשל הגשמים הוצפו גם בתי הכנסת שחלקם נמצאים בבייסמנטים נמוכים. בתיעוד שהגיע לידי 'כיכר השבת' נרטבו גם ספרי התורה באופן חמור מהמים.

תושבים בחלקים שונים של ניו יורק נזקקו לחילוץ והרשויות המקומיות פועלות לשם כך. ראש העיר ביל דה בלאזיו הכריז על מצב חירום בעקבות "אירוע אקלים היסטורי".

דה בלאזיו הדגיש את הסכנה שמביא עמו מזג האוויר החריג במיוחד בתקופה זו של השנה. "אנחנו נעבור כמה שעות קשות עד שהגשם יחלוף. מעולם לא ראיתי כמות כזאת של גשם בזמן כל כך קצר. זה לא ייאמן, אנחנו מדברים על כעשרה ס"מ בשעה".

סוכנות מזג האוויר של ניו יורק המליצה לתושבים שלא לנסוע בכבישים: "אנו רואים דיווחים על נהגים שתקועים שזקוקים להצלה. אל תנהגו בדרכים מוצפות. אין לכם מושג כמה עמוקים המים, זה מסוכן מאוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר