עם שליח מיוחד

פוטין לרב לאזאר: "מאחל שגשוג וחג שמח"

באגרת מיוחדת ששיגר נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, להגאון רבי בערל לאזאר - לרגל השנה החדשה, הוא מברך אותו ואת העם היהודי וכתב: 'חג זה מסמל טיהור רוחני ושיפור המעשים' (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הרב לאזאר אתמול, לצד המכתב מפוטין (צילום: באדיבות המצלם)

כמדי ראש השנה, גם השנה שיגר נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, לרבה הראשי של המדינה הגר"ב לאזאר, אגרת ברכה ליהודי רוסיה.

לפני שעה קלה (ששני), הגיע שליח מיוחד של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, עם אגרת ברכה ואיחולים לכבוד ראש השנה והשנה החדשה הבאה לטובה ולברכה.

נוהג זה שנהפך כבר למסורת גורם קידוש שם שמים בכל רחבי המדינה ופועל על נשמות יהודיות רבות להתעורר ולהגיע לתפילות בבתי הכנסת הפזורים בכל ערי רוסיה המופעלים על-ידי מאות רבנים ושלוחי חב"ד למענם של מאות אלפי יהודי רוסיה.

באגרת ששיגר אל לשכתו של הרב הראשי שליט"א, כותב הנשיא פוטין: "ליהודי רוסיה, הנני מברך אתכם לכבוד האחד החגים העתיקים והנערצים בלוח השנה היהודי - ראש השנה. חג זה מסמל טיהור רוחני ושיפור המעשים".

"בימים אלו", כותב עוד פטין באגרת: "אנשים מחשבנים את מעשיהם מהשנה שחלפה, מתבוננים במעשיהם ופעולותיהם ומתכננים את התוכניות לשנה החדשה. הקהילות היהודיות עושות רבות למען התפתחותה המוצלחת של מדינת רוסיה, מקדישים תשומת לב בלתי נלאית לעבודה סוציאלית פורייה, משתתפים באופן פעיל ביישום פרויקטים חינוכיים, פטריוטיים, נאורים וצדקה".

"וכמובן, אני שמח לציין את מאמציהם שמטרתם לשמור על שלום והרמוניה בין-אתנית, בין-דתית בארצנו, דבקותם המתמדת בערכים אנושיים אוניברסליים מתמשכים כמו שכנות טובה, אמון והבנה הדדית. אני מאחל לכם בריאות, שגשוג וחג שמח!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר