חייך בערב החג • צפו

ההרוג בתאונה באומן: הרב אברהם לוי זצ"ל

טרגדיה עם צאת החג בדרך לשדה התעופה, הרב אברהם לוי ז"ל, בן 45 ואב לעשרה ילדים מהעיר בית שמש, הוא ההרוג בתאונה הקשה • צפו בתיעוד של המנוח מערב החג (בד"ה)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
הרב אברהם לוי ז"ל (צילום: לפי סעיף 27א)

הטרגדיה הלילה (חמישי) בדרך מאומן לשדה התעופה בקייב אוקראינה: הרב אברהם לוי ז"ל, חסיד צאנז המתגורר בבית שמש, הוא ההרוג בתאונה המחרידה.

כזכור, לפנות בוקר רכב הסעות שעשה את דרכו מהעיירה אומן לקייב התנגש באוטובוס, מספר נוסעים נפצעו באורח קל, הרב לוי, הוא הנוסע שנפגע באורח אנוש ומותו נקבע במקום.

הרב לוי, הוא תושב בית שמש בן 45, שעלה לפני כ-20 שנה לישראל, כאשר הוריו מבורו בפארק והורי אשתו - משפחת זילברמן מווילאמסבורג, נותרו בארה"ב.

הרב לוי ז"ל, השתייך לחסידות צאנז, וקבע את מגוריו סמוך לבית המדרש של החסידות בעיר בית שמש, במשך השנים, התקרב גם לחסידות ברסלב ובעיקר למשפיע הרב קלוגר, והחל לנסוע בראש השנה לקיבוץ הגדול.

מכריו מספרים ל'כיכר השבת', על דמות חייכנית ומיוחדת, "אנחנו בהלם, הוא כל הזמן היה מחייך ושמח - ואופטימי, אנחנו כולנו בהלם מהפטירה הפתאומית, משפחה שלמה נקרעה לגזרים".

זירת האירוע, הבוקר. צילום: זק"א

המנוח הותיר אחריו עשרה ילדים ואת רעייתו שיבל"ח, כאשר זכה כבר להשיא שניים מצאצאיו, כעת נעשים מאמצים להביא את גופתו ארצה, עוד טרם כניסת השבת.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים

סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר