"תומך טרור"

אושר: חבר הכנסת ווליד טאהא יכהן כיו"ר וועדת הפנים

בוועדת הכנסת אושר היום במינוי של חבר הכנסת ווליד טאהא ליו"ר וועדת הפנים. חה"כ רוטמן תקף: "כמו גדליה, שהיו ששיתפו פעולה עם השונאים - כך היום יש משת"פים (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
טאהא (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חבר הכנסת ווליד טאהא, יו"ר סיעת רע"ם החבר במועצת אל-שורא ובלשכה המדינית בתנועה האסלאמית, יעמוד בראשות וועדת הפנים והגנת הסביבה' במקום ח"כ סעיד אלחרומי שהלך לעולמו בחודש שעבר. כך אושר היום (חמישי) בוועדת הכנסת בראשות ח"כ ניר אורבך.

חברי הכנסת שמחה רוטמן, שלמה קרעי ואורית סטרוק התנגדו להצעה בטענה כי ח"כ ווליד טאהא הינו נציג של מפלגה תומכת טרור.

ח"כ ווליד טאהא (רע"מ) אמר שלחברי כנסת יש בעיה עקרונית של חלוקת ההשפעה והמשאבים עם הציבור הערבי. אלו אנשים חשוכים שחיים בעבר. אנחנו אזרחים שחיים על אדמתנו שנבחרנו ע"י ציבור ששלח אותנו לכנסת.

אני לא שמח על קבלת התפקיד עקב אובדן חבר יקר. אני ינהל את הוועדה בצורה ממלכתית. כל הנושאים יטופלו באופן מקצועי ללא משוא פנים. אני לא שייך לאנשים גזעניים אני בז להם ולא מתייחס לדבריהם.

דבריו של רוטמן, היום (ערוץ כנסת)

ההצעה אושרה בתמיכת שישה חברי כנסת מול התנגדותם של ארבעה חברי כנסת.

חבר הכנסת טאהא, נחשב לחבר כנסת קיצוני, כאשר לפני מספר חודשים בריאיון ל'כאן חדשות', לא הכחיש ח"כ טאהא שאינו תומך חמאס, סירב לגנותו ואף סירב להכיר בו כארגון טרור; "כל אחד ולקסיקון המושגים שלו", אמר על כינוי ארגון הטרור.

לפני כשלוש וחצי שנים, חבר הכנסת טאהא אף פרסם פוסט תמיכה בסוריה; "אחי תרים את הדגל הסורי מעל הבית שלך כל השנה. אללה יברך אותך, תניף את הדגל של הארגון שלך ביום הזיכרון לכיבוש הגולן על מנת להזכיר לו שיש לו אדמה ערבית סורית כבושה", אמר יו"ר ועדת הפנים החדש.

חבר הכנסת רוטמן, אמר היום בדיון בוועדה: "צום גדליה הוא לקח היסטורי, גדליה קיבל אזהרות המנסים לרצוח אותו. שיתוף פעולה עם אויבי ישראל, כדי לקחת את השלטון, זה מה שקרה בצום גדליה. ההתבטאויות והאידאולוגיה של רע"מ ושל חבר כנסת טאהא לא שמה אותם בצד של אוהבי ישראל, היא שמה אותם בצד של האסירים שברחו מבית הכלא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר